• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nanolex Microfiber Wash

Dennis84

Detailing chief
27 okt 2014
217
75
40
Ik heb sinds kort een fles Nanolex Microfiber Wash in huis, maar ik kan nergens vinden wat de aanbevolen dosering(en) is/zijn.

Met de eerste wasbeurt heb ik er gewoon 50ml in gedaan en tevens het wasverzachter gedeelte gevuld met azijn.

Heeft iemand meer info over de Microfiber Wash?
 
Gebruik ook witte natuurazijn en normaal een wasverzachterreservoir vol.......
Is dat überhaupt nog nodig bij die MF Wash?
 
Ik vermoed dat het niet nodig zal zijn, ik zou iets minder in het reservoir doen, het idee van azijn is om het achtergebleven wasmiddel aan te pakken, maar teveel is weer niet goed voor de vezels. Het spul is nogal zuur ;)
 
haha, dan zal ik wel voor de micro restore gaan, is ietsje duurder dus moet wel beter zijn is dan de logische gedachte ;)
 
Waxoyl is ook duurder dan EXP en inmiddels weet iedereen ook dat de Waxoyl het ruim aflegt tegen de EXP :)
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx