• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nanolex Ultra Glass Sealant

- Ramen goed schoon maken.
- TW aanbrengen in draaiende bewegingen
- TW laten drogen tot er een waas ontstaat
- Nogmaals een laagje TW aanbrengen
- TW laten drogen
- TW afnemen met een licht vochtige doek
- genieten.

Shiiit... Dit is was ik wilde doen, maar het curen duurde verdomd lang. :p That's it, ik ga het nog een keer proberen! :D
 
Hier dezelde ervaring als @nicknameless .
Dun opbrengen, na 10/15 min nogmaals en dan weer na 10/15 min uitpoetsen met vochtige doek.
Het dun aanbrengen doe ik met een wattenschijfje met 2 keer een flinke druppel erop.
Ik heb geen waas of stuiterende ruitenwissers ervaren de laatste 3/4 jaar...succes bij een volgende poging
 
6 jaar geleden ofzo Carlack68 glass kit gekocht, vind ik ook prima werken als je maar de juiste stappen volgt. Geen last van waas. Volgens mij zijn eigelijk alle glasscoating producten soort van hetzelfde qua verwerking, eigenschappen en standtijd, of sla ik nu de plank mis?

In ieder geval is mijn vriendin van het soort dat zeer onrustig wordt van de rollende druppels over de ruit en aangezien we maar 1 auto hebben breng ik het niet meer aan op de voorruit. Helaas.
 
Ik vind de nanolex glass coating echt geweldig. Zit ondertussen 6 maand op de wagen en werk nog steeds uitstekend.

Nu zou de glass coating ook nog effect hebben op een raam met enorm veel diepe krassen? Wij gokken dat dit krassen zijn veroorzaak voor een ijs schraper.
 
Het zal de krassen niet merkbaar opvullen als je dat bedoelt...
Daarvoor zul je echt moeten (laten) polijsten.
 
Ik denk dat @spoonbe bedoelt of de werking nog hetzelfde is als er veel diepe krassen op de ruit zitten. Ik zou het niet met zekerheid durven zeggen, maar ik denk dat het dan nog steeds werkt. Onze auto heeft op een aantal ruiten wat diepe krassen en het is niet zo dat het water daaraan blijft 'hangen' ofzo.
 
Zolang de hechting goed is, werkt het product daar net zo goed als op een gloednieuwe ruit ;)