• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Net maar wéér even mijn auto gewassen -> Boomhars!

Misschien kan iemand even "integreren" op een bomenforum om zo het geheim van de harstypes te ontfutselen? :-"
Ik ken zat mensen trouwens die best vaak hun auto poetsen en van hun huis een superbende maken.
Ken ook wel iemand die soms een auto als een rijdende kliko heeft en een huis waarvan het bezoek zich afvraagt: Leven hier mensen???
(moi)
 
Kan me er iets bij voorstellen Sjak! De serverruimte van je bedrijf is toch wél netjes hè ]d~^

Gr. Rudi
 
Indien mogelijk, dan parkeer ik niet onder bomen. Als ik dan toch hars heb, zijn het meestal erg kleine stukjes die er met normaal wassen afgaan. Als het erger is, dan haal ik de Bug Squash boven. Even laten inwerken en het gaat al veel beter. En als dat geen uitkomst brengt, dan is het kleien.
 
Mijn schoonmoeder wast haar auto ook eens in de drie maanden en deze staat altijd onder de bomen. Met je vingers over de lak klinkt hetzelfde als met je nagels over een schoolbord nu.
Amaaj wat een tuig is dat zeg dat hars!
 
Heb net het detailen 'ontdekt', maar ga v/d zomer naar een huisje met rondom... jawel... NAALDBOMEN! =-o
Een party-tent is op dat terrein niet toegestaan en ik heb al vernomen dat een 'hoes' 'fijne' krassen kan geven.
Om nu voor 3 weken een giga dure hoes (met molton voering) te kopen heeft niet zozeer mijn voorkeur... zijn er nog
alternatieven denkbaar als je van tevoren al weet dat die :bad bomen gaan staan 'druppelen'?
Ik zat te denken aan wat schone 'oude' lakens en die met 2 personen in 1 keer van de auto tillen (zonder schuiven)
als we weg willen... o.i.d. ...nog andere ideeën / suggesties?
 
@Dennis...
Teeeheeeee!!! Totaal onverwacht... maar wel een PERMANENTE oplossing, dat dan weer wel! Komt die zaag... rofl
 
8-())

maar wie ruimt de rotzooi weer op.
Fijn houtstof op de auto, kan je weer opnieuw gaan poetsen ]-0