• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[New Car] BMW 335i Touring MY2013

Zo meteen even die achterkant slopen.

bvmd.jpg
 
Voor die reflectors ?

Je hadzowiezo die angelwax prijs gewonnen dan ;)
Ik vind de m3 v8 nog t mooist :) zag ook nog een mooie coupe die van een 318 naar een 330 was geholpen :) alleen een bumper en uitlaatjes.
 
Kun je hem gelijk hoogglans spuiten Tim, nooit meer Revive of Cpro! :-b

..maar succes met slopen en terugzetten natuurlijk!
 
Dat deel was grijs en wordt nu hoogglans unizwart net als de overige delen. Reflectors spuit ik mee en ik bestel een reservesetje reflectors. Dat mee laten spuiten kost me nu niets extra's.
 
Gisterenavond in de wasbox kom de eigenaar naar binnen rijden ook met een 335i touring M-performance maar dan in het zwart.
Moet zeggen dat ik hem in het wit toch aansprekender vind.:)^
 
Ik had eerst mijn twijfels maar vind dit nu toch erg mooi. Zo ook die glimmende uitlaat!
 
Het is in ieder geval in kleur met de rest. Ik vond die grijze achterkant zo gek. Kwam nergens in terug.

Die reflectors is even wennen, maar wel naar mijn zin.
 
En vandaag weer even bezig geweest, de witte kappen vervangen voor de zwarte kappen. Hoewel ik het eigenlijk veel te druk heb, moest ik even iets anders doen om niet gillend gek te worden.

Ook dit vind ik een verbetering (anders had ik het niet gedaan uiteraard). De kappen zijn helaas niet helemaal juist gespoten, het randje bovenop de kap dat je blijft zien, hebben ze per ongeluk niet meegespoten. Desondanks vind ik het een geslaagde stap, mede doordat de rest van de spiegel ook hoogglans zwart is:

atvy.jpg

51ur.jpg

1u75.jpg

31r5.jpg


y3k2.jpg

l93t.jpg

50d6.jpg

fqeo.jpg
 
Toffe veranderingen - zeker achter. De zwarte spiegel maakt de auto wat agressiever vind ik. Had ze zelf in het wit gehouden. Maar ben blij dat jij het wel mooi vind.
 
Ja ik vind het ook beter en het grappige is dat Inge de mening deelt van Dana, ook Dana vindt de witte kappen iets mooier. De meeste mannen vinden de zwarte kappen mooier. :D
 
HJa mooie update hoor
en ja zwart accentueerd het effect veel meer
:-" - en dan om het af te maken een waxje alla GLITZ-van Mitchell and King dr op
 
Mooi zo.
Je knipperlichten erin komen nu ook veel beter uit.

Wat ik niet snap is waarom ze niet afgeleverd hebben met zwart boven en de houder onder wit ipv andersom, daar kan ik nog wel inkomen qua design dan.