• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[New Car Treatment]Audi A6 MY2012

Ferry82 zei:
Hoeveel mm CQuartz was je kwijt voor de auto?
En de hoeveel ben je kwijt voor 4 velgen?
mm's zou ik niet kunnen zeggen maar er is ruim 1 flesje aan op gegaan.
Velgen staan niet in de C-Quartz.
 
Ook het interieur is uiteraard weer netjes gemaakt.


Dat is wel erg summier..:D .. Iets met de kok en zijn ingrediënten??

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie het leder ook hebben gevoed bij zo'n nieuwe auto, of dat het onnodig is?
 
Wat een dikke wagen zeg, ook de led verlichting is erg mooi!!

Nu maar hopen dat de nieuwe eigenaar hem ook in top conditie houdt!
 
McShine zei:
Dat is wel erg summier..:D .. Iets met de kok en zijn ingrediënten??

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie het leder ook hebben gevoed bij zo'n nieuwe auto, of dat het onnodig is?
Die snap ik even niet?
Het interieur is nieuw en daar hoefde niets aan te gebeuren, leer zou gevoed moeten zijn voor het eerste jaar.
Je hoeft het dus niet meteen de behandelen en het was ook niet opgenomen in de prijs.

Uiteraard toch even een stofzuiger en een doek door het interieur gehaald om de laatste stofjes e.d. weg te halen omdat wij vinden dat ook dat netjes moet zijn, niet dat het stof op het dashboard ligt.
Heeft dus niets met kok en ingrediënten te maken.
 
Dibbuz zei:
mm's zou ik niet kunnen zeggen maar er is ruim 1 flesje aan op gegaan.
Velgen staan niet in de C-Quartz.

1 flesje van 30mm neem ik aan>? Of van 10 mm?
Heb je de velgen nog een bescherming gegeven?
 
Wederom worden we verwend met een prachtige detail!

Helaas geen voor foto's en of foto's tijdens de werkzaamheden.
maar deze eind foto's maken een hoop goed!

je 10mm lens doet het super dennis! prachtige groothoek foto's!
 
Kijk, dat is een dealer die het tenminste snapt en niet de mensen een Waxoylbehandeling oid. aanpraat.
Het is weer een plaatje geworden mannen.
 
Ga ik in mee; zo'n fraaie wagen verdient het veel meer vertroeteld te worden door een ervaren detailer alsdat hij een Waxoylbehandeling krijgt.

Brutale vraag; Was dit op initiatief van de dealer of van de (toekomstige) eigenaar?

Het is in ieder geval een prachtige wagen om te zien.
En zoals hij er uiteindelijk uit is komen te zien, zo horen ze eigenlijk pas in de showroom te staan.

Was een tijd geleden met m'n werkgever bij een Mercedes dealer om de nieuwe CLS te bekijken.
Kreeg tranen in m'n ogen toen ik de wagen zag, diverse (lichte) krassen, swirls etc.
Ik wees de verkoper erop en die wist niets anders te zeggen als; "o ja ik zie het, daar moeten we iemand voor laten komen"...
 
Het was niet de keuze van de dealer om het bij ons te laten doen maar de eigenaar ;)
 
Verstandig persoon. :)^

En naar ik aanneem, weet de dealer jullie ook nu te vinden als hij eens een wagen binnenkrijgt met lakimperfecties (bijv. door transport).
 
Ze weten waar we zitten in ieder geval. Waarschijnlijk kan de "huispoetser" het minstens net zo goed alleen in een fractie van de tijd ;)