• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nicotineaanslag verwijderen

Haha, ik was m'n asbak ook heel vaak af ja. De oude eigenaar van onze Z3 had er blijkbaar ook in gerookt (zit een rokerspakket op) maar asbak is gelukkig weinig gebruikt.
En niks van te ruiken (ruik rooklucht sneller dan menig niet-roker). Maar dat waait ook wel lekker uit met een cabrio natuurlijk.
Rook er zelf niet in als ik rij, auto is best moeilijk rijden in het begin, hou dus m'n handen goed aan het stuur.
 
Als ik dit lees wordt het echt lachen op 5 juli... alle deelnemers in blinkende, fris ruikende bolides en dan Frankie ertussen met z'n verschoten rode asbak op 4 wielen... rofl
 
Ik heb ook al eens bedacht, mijn vriend neemt hem 6 juli mee. Die heeft niks meer te doen dan haha.
Maar ik laat em ook niet expres vervuilen.
Ach gaat mij er meer om dat ie leert wat niet goed is, en wellicht een beetje meer bevlogen is, zuiniger op de lak zonder mij overdreven te vinden.
 
Pfoe mensen

gisteravond aan het poetsen geslagen. Gewoon bij het begin begonnen, dus eerst uitzuigen. Daarna met de APC van Poorboys aan de slag geweest. Ik had twee microvezeldoekjes voor schoonmaak en twee voor de conditioner gekocht. Maar ik had aan twee schoonmaak doekjes niet genoeg en moest dus tussendoor al gaan uitspoelen.

Na de APC heb ik de NXT Generation Tech Protect van Meguiars gebruikt. Alleen toen ik vanochtend instapte zag ik dat nog niet alles was ingetrokken. Waarschijnlijk dus iets te veel gebruikt. Moet dat dat dus nog weer even netjes maken.

De hemel heb ik ingespoten met de odor eliminator van Meguiars. Das echt een topper. Je spuit het op en je ruikt niets meer. Geen lucht van de spray en geen lucht van de sigareten. :)^

Toen ik vanochtend instapte rook ik nog licht de NXT van Meguiars maar zeker geen sigaretten meer. M'n dashboard is weer stukken schoner en is de bruine gloed voor een groot gedeelte kwijt.

Al met al goed resultaat na een avond hard poetsen. :party:
 
:ja Goed !
Maar om het echt te weten zou ik een weekje afwachten ,niet de geur verborgen wordt..