• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuw hier...

Wat is er vreemd heren? Dat ik niet de hele dag achter mijn computer zit? Ik heb vanmorgen er even achter gezeten. Kom op zeg, ik heb gelukkig ook nog andere dingen te doen...:d
Zal ik alvast aankondigen dat ik er morgen waarschijnlijk ook niet achter zit en dus niet kan/zal reageren.

Ik rij zelf in een Focus en deze is nog steeds niet gewassen. Dat zal de komende tijd ook niet gebeuren, want daar heb ik even geen tijd voor helaas. Trouwens met dit weer wordt het toch zo weer smerig, dus ik wacht op wat droge dagen zonder Sahara zand ]-0

Trouwens Joost, ik heb het idee dat je zelf fanatiek bent met wassen dus als je je geroepen voelt dan graag hoor! ;)
 
Ik snap wel wat ze vreemd vinden. De meeste mensen introduceren zich en vertellen dan ook wat meer over zichzelf en over de auto waarin ze rijden. In jouw introductie doe je dat niet, maar vermeld je wel je mening over de scheve stickertjes. :weetniet

Na de paar keren dat er gevraagd werd in wat voor auto je rijdt, reageer je wel, maar je geeft geen antwoord op die vraag. Ik denk dat dat opgevallen is. :ja
 
OK, ik hoop dat het nu duidelijk is waarin ik rij (voor de zekerheid: Ford Focus). :grinning:

Ik realiseerde mij niet dat men er (veel) waarde aan hecht (uit belangstelling). Ik ging er nl. gemakshalve van uit dat het om het poetsen (detailen) ging en niet zozeer om de wheels. Dus bij deze opgelost!

Verder wil ik iedereen bedanken voor het welkom heten en hoop ik bij de eerstvolgende clinic aanwezig te kunnen zijn. Lijkt mij erg leerzaam en gezellig.
 
Welkom dan! ,^^

Maar wij poetsen toch onze wheels met de Detailingproducten die alhier rondzwerven?

Ik bedoel, wat moeten we anders poetsen met deze middelen, en zo ja, (duidelijk verhaal)....

En kunnen we zien en/of helpen met de keuze om voor jou de beste poetsmiddelen uit te zoeken ;)

Daarnaast is het zeker reuze interressant om wel "poetsobject" het gaat hoor! :D
 
bambam zei:
OK, ik hoop dat het nu duidelijk is waarin ik rij (voor de zekerheid: Ford Focus). :grinning:

Ik realiseerde mij niet dat men er (veel) waarde aan hecht (uit belangstelling). Ik ging er nl. gemakshalve van uit dat het om het poetsen (detailen) ging en niet zozeer om de wheels. Dus bij deze opgelost!

Verder wil ik iedereen bedanken voor het welkom heten en hoop ik bij de eerstvolgende clinic aanwezig te kunnen zijn. Lijkt mij erg leerzaam en gezellig.

Check, Het is duidelijk! ;) Nu nog een fotootje. :ja :grinning:
 
bambam zei:
Trouwens Joost, ik heb het idee dat je zelf fanatiek bent met wassen dus als je je geroepen voelt dan graag hoor! ;)

Haha ik denk dat de meeste hier op dit forum daar wel fanatiek in zijn. :ja

magicwink1.png
 
Welkom...

En scheve stickertjes, tja, het gaat hier wel over detailing hè... :p It's all in the details.