• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

NIEUW Monello product met KORTING!

Abel

Writer of Bling
Medewerker
Tester of Bling
11 sep 2020
78
130
de enige in nederland! (3).png

Het nieuwste product van Monello, de Luce Inspection Light, is nu verkrijgbaar. Dé perfecte lamp voor het detailen van de hele auto, zowel buiten als binnen!

Forumleden krijgen € 5 KORTING op de NIEUWE Monello Luce inspection light met de code LUCE5.

Ontdek de Luce Inspection Light op: https://www.carclean.com/nl/luce-inspection-light.html

Actie geldig t/m 31 augustus
 
Laatst bewerkt:
Wat is dan het verschil met de andere merken waar ze bijna 4x zo duur zijn?
Als je de Sunmatch bedoelt dan kan je deze niet instellen in kleur.

Je hebt wel 2 kleuren bij de Luce, de spotlight bovenop is witter dan de LED aan de voorkant.
Persoonlijk vind ik het aanpassen van de kleuren voor detailing van beperkte waarde. We hebben hier ook de Scangrip lampen in gebruik maar zelden pas ik de kleur aan. Het is natuurlijk wel handig om spuitwerk te controleren of de kleur matcht van je gespoten bumper met rest van de auto. Daar zijn de lampen in eerste instantie voor ontworpen. Maar hoeveel van onze klanten spuiten hun auto (deels) zelf? ;)

Als het licht te fel is van de Luce dan is deze traploos instelbaar te dimmen, daar heb je veel meer aan dan de multi-color optie die je veel ziet.
Net zoals bij polijstmachines kijken sommigen merken meer naar wat de marktleider heeft en maakt dat na dan dat het echt nuttig is voor de doelgroep.
Een multi-color LED lamp maakt deze veel duurder en als de toegevoegde waarde ervan laag is waarom dat dan doen?
 
Heb hem binnen en gebruikt, leuk lampje voelt degelijk aan en zit best wat licht in. En ik vind het vasthouden fijner dan een gewone zaklamp zoals de faro
387B6014-164B-4EFC-BC23-E1C490F2D6B6.jpeg