• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe Lake Country pads: Kompressor serie

Vliegtuig?
Zo groot wordt dat nieuwe magazijn nou ook weer niet. :party:

Sorry, gaan wel erg off-topic zo.



[edit]
On-topic dan maar weer. Misschien moet de hele productbeschrijving eens even goed doorgenomen worden:
-de foto klopt niet meer (zit nu dus klaarblijkelijk een gat in)
-de pads hebben geen terugliggende rand meer waarin de backing plate verzonken ligt
-de pads zijn dus niet de 2e of 3e week van augustus binnen ;)

[edit2]
De beschrijving is zo te zien onder handen genomen, maar ik had in dit topic begrepen dat de volgende zin uit de beschrijving niet meer van toepassing is:
'De steunplaat ligt verzonken in de pad, waardoor centreren erg makkelijk is en de zijkant van de pad ook effectief gebruikt kan worden om te polijsten.'
 
Zo, de pads zijn binnen.
Heb ze net even opgehaald bij de buurman.

Ze zien er inderdaad wel netjes uit. Ik vind ze wel lief. Kleine kompressortjes :heart_eyes:
Eens kijken of ik er morgen wat mee kan doen (als de overburen zo vriendelijk willen zijn om een plekje voor mijn deur vrij te maken).
 
Dat is de gele Patrick ,de gouden = concorso ,nog zachter als de rode.