• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nieuwe optie bij berichten?

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
9.012
193
47
Den Haag
Het viel mij op dat het plaatsen van een reactie het volgende verschijnt:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


Nieuwe functie of ... ? :weetniet
 
Denk inderdaad dat het een nieuwe optie is, je kan dan foto's aan je post toevoegen. Dit zal wel te maken hebben met de mediaserver die carclean zopas in gebruik heeft genomen.
 
Ik ben ermee aan het testen inderdaad, maar krijg het vooralsnog niet voorelkaar om ze direct gemapt te krijgen naar de mediaserver. Vooralsnog kan het als test gebruikt worden.
 
Tim zei:
maar krijg het vooralsnog niet voorelkaar om ze direct gemapt te krijgen naar de mediaserver.

Bijlagen worden nu in de database opgeslagen. Bestanden uploaden en op de mediaserver plaatsen kan natuurlijk wel, maar dat moet dan geprogrammeerd worden :-"
 
Leuk!

Persoonlijk vind ik dat een stuk fijner, zo weet je ook wat je precies aan foto's hebt e.d.

Komt er dan ook een soort van "menutje" in je eigen profiel, als je bv. je opslag limiet bereikt hebt, en zodoende dus foto's die niet erg van belang zijn kunt verwijderen?
 
Kunnen wij dan ook in het database kijken wat er allemaal in staat.

B.V. een knopje foto op de homepage, waar alle foto per categorie in staan??
 
De bijlagen worden alleen per topic opgeslagen, een andere sorteer- of groepeerfunctie zit er helaas niet in. Ik geloof dat er wel iets als een fotogalerij in de planning staat, maar met opensource-software kan het soms aardig lang duren voordat zoiets mogelijk is. :weetniet
 
Haha, ja ik zit ook op zo'n "ander" forum! :D

VBulletin kan dat wel, maar dat is heel anders dan Yaf :roll

Meer verstand heb ik er niet van, dus houdt ik me maar weer wijselijk stil.