• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Nog een paar dagen tot BLACK FRIDAY!

Abel

Writer of Bling
Medewerker
Tester of Bling
11 sep 2020
78
130
Over een paar dagen is het Black Friday! Om je nog enthousiaster te maken, zullen we meer bekendmaken over wat je kunt verwachten op 24 en 25 november. Zo kun je alvast je verlanglijstje maken in jouw Carclean.com-account. Er komt een algemene kortingscode die je kunt gebruiken bij al jouw favoriete producten. Hoeveel deze korting is.. houden we nog even geheim.

DEZE 6 MERKEN WIL JE NIET MISSEN!
Er zullen maar liefst 6 merken tijdens Black Friday extra korting krijgen. Monello en Nanolex zitten er in ieder geval bij! Volgende week maken we de andere merken bekend.
Een titel toevoegen (37).png


EEN EERSTE BLIK OP TOPDEALS
24 en 25 november komen er heel wat dagaanbiedingen met kortingen tot wel 54%. Hieronder zie je enkele dagaanbiedingen die je op deze dagen kunt verwachten.

Een titel toevoegen (39).png
21.png
24.png
22.png


EXTRA'S EXTRA'S, EXTRA'S!
We geven heel toffe extra's mee met bestellingen vanaf € 50. Van detailing-bags tot caps, jassen, geurhangers en meer!

Een titel toevoegen (36).png


Binnenkort volgt er meer nieuws!
 
Leuke aanbiedingen! Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen.
Moet dit draadje eigenlijk niet onder Aanbiedingen staan ipv Nieuws, info en mededelingen?
 
  • Leuk
Reactions: mcjvr
Jaarlijks inkopen doen. Ben al aan het kijken wat ik kan aanvullen van de huidige voorraad.

Iemand nog suggesties betreft klei? Heb op dit moment Dodo Juide Supernatural Medium Clay.
 
Jaarlijks inkopen doen. Ben al aan het kijken wat ik kan aanvullen van de huidige voorraad.

Iemand nog suggesties betreft klei? Heb op dit moment Dodo Juide Supernatural Medium Clay.
Ik heb de Monello nu aangezien de Dodo uitverkocht was laatste keer. Vond hem iets minder prettig om mee te werken. Klei voelde heel droog aan tov Dodo. Beide met Born Slippy gebruikt.
 
Ben echt benieuwd!
Het lijstje staat in ieder geval al wel weer klaar met producten die ik wil gaan testen of die ik nodig heb omdat voorraad bijna weer op is!

Lekker alles weer even aanvullen met korting!
 
  • Leuk
Reactions: Abel
Ik denk dat iemand van de CC crew terug de schoolbank in moet :p

Soft99 Glaco Compound € 12,99 + Soft99 Glaco DX € 18,99 = € 31,98
Met BF: € 32,98 minus 25% = € 24,75
Volgens mijn zak Japanner € 31,98 minus 25% = 23,98 euro