• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nog een project! Mercedes SL300 cabrio (1992)... derde update 12/10 !!!!

pfffff waar heeft die zin in gehad zeg
daar zou ik echt niet aan beginnen zeg hahahaha
wel echt super tof dat jullie hieraan begonnen zijn en dit resultaat al geboekt hebben.
 
IMGP2452.JPG
Het anti-diefstalsysteem was ingeschakeld nadat ik de shifter had verwijderd.
Contactslot en stuurslot werden onbruikbaar en dienden verwijderd te worden.
3 uur zagen in beperkte ruimte en met gevaar de andere electrische systemen te beschadigen. Maar is gelukt.
Veel succes voor autodieven.... dit zit erg goed in elkaar heb ik ervaren
 
het nieuwe contact- en stuurslot is gemonteerd en werkt terug naar behoren, het was een dure les maar dat hoort er nu eenmaal bij
IMGP0001.JPG
 
Tijdens het testen van de zetelmotoren bleek de hoogteregeling achter maar alleen aan de rechtse kant te werken,
de zetel terug demonteren, opzoeken waar de fout zit, dan herstellen, hier bleek de koppeling linkse kant aangepast te worden
IMGP0020.JPG
 
IMGP0015.JPG
IMGP1281.JPG
zelfs de veiligheidsgordel-sloten zijn voorzien van electronica, ook hier moest ingegrepen worden voor een kleine herstelling
IMGP0015.JPG
IMGP1281.JPG
 
console midden afgewerkt , ...of toch zo goed als : de luikjes die voorzien waren van (lelijk)plastiek hebben de tand des tijds niet doorstaan, daar maak ik later in eikenhout nieuwe voor.
IMGP0002.JPG
IMGP0003.JPG
 
IMGP0024.JPG
IMGP0034.JPG
IMGP0036.JPG
monteren linkse zetel nadert voltooiing , eerst stoelcomputer juist aansluiten alvorens zitkussen kan gemonteerd worden
 
Laatst bewerkt: