• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

nog een project! Mercedes SL300 cabrio (1992)... derde update 12/10 !!!!

volgende stap zijn de deurpanelen, ik weet dat ik daar veel "afbraakwerk" aan heb gehad, vraag me af of ik dat nog terug in elkaar krijg :)
wordt kortelings vervolgd
 
Dat ziet eruit als een hobby die behoorlijk is doorgeslagen maar wel knap dat je het kunt.
Ik was alleen afgeknapt. Volgens mij heb je engelen geduld :p
 
Als je dit aandurft en kan krijg je een geweldig resultaat.
Heb er alle respect voor wordt echt Super.
In Eén woord geweldig
 
Mooi project.
Wat zal dat een genoegdoening geven als je hier uiteindelijk mee over het asfalt glijd
 
IMGP0052.JPG
IMGP0053.JPG
eerst deuren netjes afplakken en daarna speakers plaatsen
 
en zo ziet het eruit met het opbergvak erbij geplaatst. het vakje zelf bestaat uit tapijt zoals de vloerbekleding. Het originele werd vanwege de onhoudbare, en niet verwijderbare stank definitief naar het containerpark verwezen.....

IMGP0047.JPG
 
Geplaatst op de deur, geen simpele klus maar wel eentje die je voldoening geeft, de stoelcomputer werd aangepast zodat er nu een geheugen bijzit in de stoelregelingen.
ook heb ik "multi contour" regelingen bijgeplaatst in de zetels. Hiermee kan je met de compressor die de pneumatische afsluitingen stuurt van opbergvakken gebruiken om de zetels een ondersteunende functies te geven. Er zijn 3 standen mogelijk die elk met zeven gradaties kunnen bijgesteld worden.
IMGP0054.JPG
IMGP0056.JPG
IMGP0058.JPG
 
Het stuur, tsja , had graag een stuur MET airbag en MET houten inleg gehad maar : kosten veeeele centjes, teveel voor wat het waard is, de goedkopere hebben dan weer geen airbag en dat is het me ook niet waard.
Oplossing : ZELF houten stuurtje maken haha, nog nooit gedaan maar we zien wel....
volgt spoedig want ik ben er reeds aan begonnen : stuk uitgesneden want hoe zit zo een stuur in elkaar ???

IMGP0789.JPG
 
Dat mensen zo met hun auto om kunnen gaan is voor mij echt onvoorstelbaar. Ben benieuwd hoe de woning van de vorige eigenaar eruit ziet. Wat een ranzig zooitje. Wel een mega uitdaging. Als dit je lukt hoef je nergens meer je hand voor om te draaien.