• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

NXT wax Meguiar heeft deze voedende eigenschappen?

Dominic

Detailing addict
9 mrt 2011
385
65
41
Hoi,

Gisteren mijn pakketje mogen ontvangen een DAP 900 met de lite kit en nog enkele dingen.
Maar nu wil ik dit weekend mijn wagen polieren heb ik toch wel geen Glaze dus na het polieren heb ik niks om de lak te voeden over het hoofd gezien tijdens de bestelling.
Kan dit kwaad dat ik deze stap oversla en direct een wax laag op leg ( NXT wax) ?

Als het echt kwaad kan dan sla ik een weekend over en bestel ik me hier nog een pulleke
maar dan komt nu mijn volgende vraag de welke ;) ( heb een donkere gekleurde auto)

Groeten
 
Poorboys Black Hole is geschikt voor donker kleuren. Maar geen ramp als je het niet gebruikt. Het kan zeker geen kwaad.
 
Het is zeker niet minder. Maar hoeveel beter zou ik niet weten. En het is op het moment niet leverbaar zie ik.
 
NXT wax bevat al heel veel olien (voedend). Niet nodig om een glaze toe te voegen, NXT bevat ook milde cleaners die zouden een glaze (deels) teniet doen.
Lekker opmaken en dan wat anders uitzoeken.