• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Onbeperkt wassen omgeving Alkmaar/Beverwijk/Haarlem

Baandert

Detailing rookie
10 okt 2016
3
2
36
Ik check dit forum regelmatig voor wastips, alles wat ik nu doe komt van hier. ;)
Helaas bevind ik me nu in een situatie waar ik mijn wagen (Alfa Romeo 156) niet langer voor de deur kan wassen. Ik ben op zoek naar een wasbox in omgeving Alkmaar/Beverwijk/Haarlem waar ik lekker mijn gang kan gaan. Er zijn wel een paar wasboxen waar ik ben geweest, maar er is geen kraan aanwezig waar ik gewoon water kan halen en laatst ben ik zelfs weggestuurd toen ik op de parkeerplaats stond te wassen! Schijnbaar is dit 'niet de bedoeling' .. (het was die dag vrij druk, maar dan nog)
Via google is wel het een en ander te vinden, bijvoorbeeld onbeperkt overdekt wassen voor 5 euro, maar het lijkt wel alsof al deze wasboxen aan de andere kant van het land geplaatst zijn?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Ik zou graag in alle rust mijn Bella willen poetsen zonder dat er steeds mensen in mijn nek staan te hijgen.
 
Ik snap je probleem. :D Ik heb echter nog nooit gehoord van onbeperkt wassen in een wasbox. Laat staan voor lage bedragen. Ik kom gelukkig nooit meer bij waxboxen, maar ik kan mij voorstellen dat een ondernemer liever elke 10 minuten een betalende klant in zijn wasbox heeft, dan dat er voor een paar knaken iemand 2 uur de ruimte in beslag neemt. :p

De wasboxen die ik ben tegen gekomen, daar hingen vaak bordjes; ''Niet emmeren'' .. ''Wasplaats alleen gebruiken i.c.m. aanwezige apparatuur'' .. enzovoorts...


Greetz
 
In Breda kan je onbeperkt wasboxen voor 5 euro :) Maar daar heeft de topicstarter niets aan. Zou toch wel een dingentje worden als ik niet bij de wasbox mijn auto mag wassen met mijn eigen emmertjes.

Edit.. wat een nutteloze bijdrage. Dan kan ik beter zeggen... leef met je mee :p
 
Ik snap dat ze liever betalende klanten hebben uiteraard, maar ze bestaan dus wel zoals Michael hierboven al aangeeft. Allleen kan ik eigenlijk niks vinden in mijn omgeving.

Misschien toch maar thuis jerrycans vullen met water en naar de wasbox op een rustig moment, of proberen met de hogedruk wat water in mijn emmertje te krijgen.
 
Kun je er niet s'avonds terecht om je auto te wassen? Meestal loopt er na 6 uur niemand meer rond toch. Hier in Tilburg en in Eindhoven waar ik voor 4 euro onbeperkt kan wassen heb ik nog nooit problemen gehad!
 
Heb ie gritguard emmers?

Zo ja kan je de gamma seals kopen... zijn ideaal... gewoon je emmertjes thuis vullen en meenemen naar de wasbox.

Ik doe het zo ook wel eens als ik geen zin heb om voor de deur te wassen... gebruik dan alleen de HD daar en het demi water.

Doms kijken mensen raar maar er heeft nog nooit iemand wat van gezegd!
 
Moet er niet aan denken dat ik niet meer voor de deur zou kunnen wassen.
Erg vervelend!

Je mag ook niet met biologisch afbreekbare shampoo aan de slag voor je deur?
Ik zou even de milieuregels doornemen van je gemeente.

Of je woont natuurlijk in een appartement... dan heb ik niks gezegd.
 
Bedankt voor alle reacties.

Is dit wat?
http://www.hendriksbenzine.nl/?page_id=23

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Ben hier nooit geweest, lijkt erop dat dit gewoon standaard wasboxen zijn?

Grit guard emmers heb ik helaas niet, en ik vind 60 euro voor 2 emmers + 2 deksels weer een beetje veel geld. Dan ga ik toch voor de beschikbare kraan, of misschien emmer vullen met demiwater, geen idee of daar genoeg liters per minuut uitkomt om 2 hele emmers te vullen.

En gewoon 's avonds, dan is het rustiger. Vooral in de winter rijden mensen vaker door de wasstraat dan bij de wasbox omdat ze het dan te koud vinden.
 
Bij de kentucky/praxis in Alkmaar zijn 3 wasboxen waar het vaak wat drukker is. Maar om de hoek daar heb je een esso tankstation met 1 wasbox. Na het eten is daar niemand te vinden, dus je zou daar kunnen proberen..
 
Het is veel geld voor een paar emmers.. maar het is ook een 1malige uitgave!

In mijn bescheiden mening mogen deze emmers niet in je collectie ontbreken.. dit is de belangrijkste tool in het voorkomen van swirlmarks
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Ik weet niet of de tip al eens is gegeven maar ik was mijn auto hier altijd bij Loogman, voor 5,50 mag je onbeperkt wassen en doen wat je wilt. Er is hier alleen geen stroom aanwezig dus poetsen gaat niet. Ze komen soms zelfs helpen zeker als je vroeg bent (om de week op zaterdag ochtend), komen ze nog koffie brengen ook. Water hebben ze geen buitenkraan voor maar als je het vraagt mag je de emmer vullen in het opslaghok.

http://www.loogman.nl/auto-wassen/
 
Ik weet niet of de tip al eens is gegeven maar ik was mijn auto hier altijd bij Loogman, voor 5,50 mag je onbeperkt wassen en doen wat je wilt. Er is hier alleen geen stroom aanwezig dus poetsen gaat niet. Ze komen soms zelfs helpen zeker als je vroeg bent (om de week op zaterdag ochtend), komen ze nog koffie brengen ook. Water hebben ze geen buitenkraan voor maar als je het vraagt mag je de emmer vullen in het opslaghok.

Zo! Doe mij die maar. :p
 
Ze komen soms zelfs helpen zeker als je vroeg bent (om de week op zaterdag ochtend), komen ze nog koffie brengen ook. Water hebben ze geen buitenkraan voor maar als je het vraagt mag je de emmer vullen in het opslaghok.

Als dat maar goed gaat, en je niet een emmer koffie en een beker water krijgt (lig je daarna wakker van de overdosis caffeïne) :p