• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ontevreden over Valma cockpit spray

Dimitri

Detailing addict
31 jul 2011
102
65
Review: Valma cockpit spray

WP_000242-1.jpg


Ook dit product heb ik lang gebruikt omdat ik niet beter wist, maar na het vele lezen op dit forum ga ik iets anders kopen, omdat ik niet echt tevreden ben van dit product.

Het is heel goedkoop, maar het is ook ontzettend onzuinig. Na 3 of 4 keer mag je wel een nieuwe bus kopen. Je moet het product op uw interieur spuiten, waardoor het wel een mooie satijnen glans geeft, maar dat is na zo'n 2 weken al weg. En bij felle zon, waardoor uw dashboard opwarmt, is 1 week al voldoende.

Conclusie: koop iets anders.
 
Vind dit niet echt een review eerlijk gezegd. (niet om te zeuren hoor)
De meesten weten ook wel dat dit soort spullen tijdelijke shine is en onvoldoende.

Gebruik gewoon een Poorboys Natural Look voor het interieur, na reiniging of een ander merk of coating kan ook.
 
Denders;340840 zei:
Vind dit niet echt een review eerlijk gezegd. (niet om te zeuren hoor)
De meesten weten ook wel dat dit soort spullen tijdelijke shine is en onvoldoende.

Gebruik gewoon een Poorboys Natural Look voor het interieur, na reiniging of een ander merk of coating kan ook.
Dan krijgen ze nog eens de bevestiging :-b

PB NL staat al op het lijstje hoor :)
 
Daar heb je dan ook weer gelijk in.

Wordt een aardig topic denk ik, maar misschien een leuk idee voor CC om een prullenbak topic aan te maken van producten die niet afdoende zijn! :roll
(als dat er al ergens niet tussenstaat haha)

Klein adviesje wat je misschien al wist: gebruik PB-NL alleen binnen ivm vlekken buiten, dit zag ik voorheen erg op het stukje kunststof van mijn alu-deurdorpels.
 
Dimitri;340823 zei:
En bij felle zon, waardoor uw dashboard opwarmt, is 1 week al voldoende.

.
Hier even op terug komen: ik heb het interieur gedaan op donderdag 5 september, en vrijdag was het echt warm hier. Toen ik zaterdagavond, na dit topic opgestart te hebben, in mijn auto stapte zag ik al witte vlekken:

WP_000244.jpg
 
Geen idee, volgens mij droogt het product gewoon op.

Links onderaan vd luchtrooster zie je trouwens nog een klein beetje product, maar de rest is gewoon weg.