• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ook eens even voorstellen

X.otic

Detailing rookie
23 aug 2016
28
15
44
Hallo allemaal,

Ik dacht laat ik me ook maar eens voorstellen. Ik heb het forum al een aantal keren doorgenomen om wat tips en trucs op te doen en ervaringen te bekijken.
Mijn ervaring m.b.t. het wassen van de auto's is alles met de hand. Wel met 2 emmers en het kleien, maar niet het gebruiken van polijstmachines.
Onlangs heb ik de gelegenheid gehad om te oefenen met de DAP900 en die wil ik ook gaan aanschaffen.
Dit is een behoorlijk dummyproof apparaat;)
De auto's die ik er mee wil gaan onderhouden zijn een zwarte Astra H station en een blauw/groene corsa C.
Nu zie ik dat er een sale aan zit te komen waar onder andere de DAP in de aanbieding is dus dat wordt investeren!
Ik zal de komende dagen dus wel een hoop vragen hebben met betrekking tot verschillende producten :p
 
Dank jullie wel! Ik zag in de nieuwsbrief dat de DAP900 in de aanbieding is.
Ik kan alleen op de site van carclean niet vinden welk pakket het nu precies is.
Wellicht dat de raffini power pack uiteindelijk toch gunstiger is. Daar zitten meer pads, doeken e.d. bij.
Iemand een idee?
 
Ik snap je onbegrip. Even uit hoofd, toen ik laatst de nieuwsbrief binnenkreeg: DAP-pakket met Mezzo en Finale en 2 pads.

Volgens mij word die normaal gesproken niet zó aangeboden, maar met 3 polijstmiddelen en 3 pads. (+extra's)


Greetz
 
Ik zie bij jou medewerker staan. Weet jij welke dap set die van de aanbieding is?
Is maar part-time hoor. ;)

Even knippen-plakken uit de mail:

DAP900 V3 Kit met 25% voordeel
Stond de DAP900 V3 al langer op je wensenlijst? Dan kun je profiteren van maar liefst 25% voordeel op deze kit.

DAP900 + Monello Mezzo 250ml + Monello Finale 250ml + twee Monello Raffini 6" pads (groen en zwart).

Prijs € 175 (normaal € 237).
 
Is maar part-time hoor. ;)

Even knippen-plakken uit de mail:

DAP900 V3 Kit met 25% voordeel
Stond de DAP900 V3 al langer op je wensenlijst? Dan kun je profiteren van maar liefst 25% voordeel op deze kit.

DAP900 + Monello Mezzo 250ml + Monello Finale 250ml + twee Monello Raffini 6" pads (groen en zwart).

Prijs € 175 (normaal € 237).
Als ik me niet vergis moet die kit dan nog op de site gezet worden.
 
Hallo allemaal,

Ik dacht laat ik me ook maar eens voorstellen. Ik heb het forum al een aantal keren doorgenomen om wat tips en trucs op te doen en ervaringen te bekijken.
Mijn ervaring m.b.t. het wassen van de auto's is alles met de hand. Wel met 2 emmers en het kleien, maar niet het gebruiken van polijstmachines.
Onlangs heb ik de gelegenheid gehad om te oefenen met de DAP900 en die wil ik ook gaan aanschaffen.
Dit is een behoorlijk dummyproof apparaat;)
De auto's die ik er mee wil gaan onderhouden zijn een zwarte Astra H station en een blauw/groene corsa C.
Nu zie ik dat er een sale aan zit te komen waar onder andere de DAP in de aanbieding is dus dat wordt investeren!
Ik zal de komende dagen dus wel een hoop vragen hebben met betrekking tot verschillende producten :p
Mag ik vragen waar de Dap in de sale komt?
Tis maar een vraag eej
 
Ik kom er maar niet achter waar ik me kan aanmelden voor de nieuwsbrief.
Graag wil ik de Dab900 aanschaffen, uiteraard klinkt die combi van 175,- als polijstmuziek in m'n oren.
Vanaf wanneer is die actie? Ik neem aan bij Carclean.com
 
Inschrijven voor de nieuwsbrief moet je doen in de persoonlijke instellingen in de webshop, niet op het forum. Zie ook deze post van @nicknameless.
De mail is al verstuurd, dus nu inschrijven betekent dat je die niet meer krijgt. De inhoud van die mail stond volgens mij ook ergens in dat topic. Anders gewoon even zoeken.

Affijn, laten we dit voorsteltopic niet te veel meer vervuilen.
 
Oké
Inschrijven voor de nieuwsbrief moet je doen in de persoonlijke instellingen in de webshop, niet op het forum. Zie ook deze post van @nicknameless.
De mail is al verstuurd, dus nu inschrijven betekent dat je die niet meer krijgt. De inhoud van die mail stond volgens mij ook ergens in dat topic. Anders gewoon even zoeken.

Affijn, laten we dit voorsteltopic niet te veel meer vervuilen.
Oké, bedankt voor de info.