• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opgelet met staaltje Nanolex Washcoat

Vlerk

Detailing guru
14 dec 2009
422
153
58
Herent (België - op 5km van Leuven)
Een tijd geleden heb ik een staaltje ontvangen van Nanolex Washcoat. Gezien ik er niet direct gebruik van maakte, stond het tussen mijn andere producten. Tot ik vorige zaterdag in mijn garage kwam, hing er een zeer sterke geur. Al snel bleek dat het flesje lek was; het zag eruit alsof het "gesmolten" was.

160827%20Nanolex%20Washcoat%2004_zpsyhmbvvgz.jpg

Toen ik de smurrie opruimde, bleek dat het product de lak van mijn magazijnrek had weggevreten!? :confused:

160827%20Nanolex%20Washcoat%2002_zpshwwaw8xo.jpg

Als jij ook zo'n flesje hebt staan, let dus goed op waar het staat ... het zou jammer zijn als er iets kostbaars in de buurt zou bevinden ...
 
Hmm herkenbaar die dop was bij mij kapot... Helft leeg gelopen in mijn mooie bakken tijdens het detailen...
 
Dan gaan we dit meteen verplaatsen.
Maar hoe is het mogelijk dat dit kan gebeuren.
Lekker spul dan
 
Hmm, ook weleens zoiets gehad met Magifoam dat ik in een PET zeepdispensertje had gedaan.
Is (was) het flesje gemaakt van PET of (HD)PE?
 
Is de lak aangevreten of zit er nu een coating over?
Wel balen


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk