Oplossing voor 'ruimte' onder spoiler?

Discussie in 'Wassen en Drogen' gestart door S2K-NL, 8 jun 2008.

1. S2K-NL

S2K-NL Detailing addict

Leuk bevonden:
    0
    Heb een kleine tekortkoming op de kofferklep van de HCH ontdekt: de achterspoiler 'werkt' onder invloed van temperatuursverschillen c.q. er zit 'ruimte' onder. Daardoor kunnen straks aan weerszijden krasjes in de lak ontstaan. Ook blijft er wel eens water onder staan...en da wil ik nie! Is daar iets van een folie onder te plakken o.i.d.? Ook op de dorpels overigens, maar ik weet niet waar ik zoiets kan kopen. Iemand enig idee?

2. Sven S8

Sven S8 Detailing rookie

Leuk bevonden:
    0
    Lijkt me niet verstandig i.v.m. vocht wat er dan misschien tussen blijft zitten.

Als je er niet mee kunt leven misschien eens met een carrosseriebedrijf gaan praten? Wellicht hebben die een goede oplossing en kunnen ze het netjes afkitten o.i.d.

3. Freaky1975

Freaky1975 Detailing rookie

Leuk bevonden:
    1
    Ik zou eerder een tussenstap inlassen en proberen je leverende dealer het samen met een carosseriebedrijf te laten oplossen. Wellicht dat het opnieuw monteren van dezelfde of een nieuwe spoiler soelaas biedt. Sowieso zou ik altijd de dealer inschakelen vanwege garantie en ook omdat die misschien al ervaring met het probleem hebben.

Succes ermee!

4. CXpeu

CXpeu Detailing rookie

Leuk bevonden:
    0
    Ik zou dat :no niet doen, werken met kit en zo.................

Als motorrijder (dagelijks op de weg) ben ik deze site eens tegen gekomen.
    Ik zou eens gaan kijken wat ze op deze site en informeren of ze wat voor je kunnen betekenen. Het is maar iets smals wat je nodig hebt. Het wordt gebruikt op motoren i.v.m. steenslag, maar ook op dure auto's

http://www.motorvizi.com/

Misschien valt er een stripje folie tussen te krijgen. Aangebracht is het onzichtbaar, en beschermd tegen krassen.

Gr. Arno ;)

5. S2K-NL

S2K-NL Detailing addict

Leuk bevonden:
    0
    Dank voor de snelle tips allemaal! En alweer zo snel... had ik al gezegd dat dit forum helemaal top is?!