• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opslag detailproducten + droog vraagje

nano

Detailing trainee
16 mei 2014
160
30
Hallo :) ik wou even vragen of het kwaad kan om je detail producten buiten (lees: in een kast buiten) te laten staan bij lage temperaturen dus wax en dergelijke.. Daarnaast heb ik laatst mijn auto gewassen en het was redelijk koud pak een 8 - 10° en ik had heel veel moeite met droog wrijven na het wassen, het water begon bijna onmiddelijk te condenseren.. resultaat overal strepen.. hoe doen jullie dit?
 
Zou spullen altijd binnen bewaren zoals de wax, is jammer dat je over een paar maanden eventueel de effecten van het buiten staan gaat merken. Bij droogwrijven, genoeg droogdoeken en spray and wipe of andere drooghulp gebruikt? Het weer zit inderdaad niet mee, binnen is ideaal en anders moeten we het er maar mee doen.. is voor iedereen zo. Bij drogen een zachte straal(geen sproeier) over de auto heen laten rollen, zou veel kunnen schelen bij drogen.
 
Vorige week nog met 2 graden de auto gewassen en dat ging prima, ook het afdrogen ging hier goed, wellis waar hele ligte condens maar dat was ook weer snel weg, En het scheeld indd als je net zo als Blinque al aan gaf de auto afspoeld met een zachte straal water, zo blijft er al heel weing water op de auto staan.

En je producten lekker "warm" binnen zetten, ik heb enkele producten waarvan ik weet dat ze niet tegen de vorst kunnen.