• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel III (zondag 24 november 2013)

D-J

Detailing guru
Tester of Bling
3 sep 2009
1.973
105
YES! we gaan weer een mooie detaildag organiseren in de inmiddels meer dan bekende
carwash in Kampen. :party:

Dit jaar dus op zondag 24 november.

Prijs is afhankelijk van het aantal inschrijvingen, maar meestal
komen we uit ergens tussen de €10 - €15 pp. :ja
Het is domweg de huur van de carwash wat we met zn allen betalen.
Vandaar dat restitutie ook niet mogelijk is.

Even een paar vaste zaken:
* Er is daar GEEN catering oid. (een Mac is dichtbij, een pizza laten bezorgen kan natuurlijk altijd)
* Prijs hoor je van me middels PM.
* De prijs is incl. de mogelijkheid om je auto ter plaatse te wassen in de mooie boxen.
* Nogmaals: doordat we de huurprijs met zn allen betalen is restitutie niet mogelijk.

Verzoeken:
Heb je een mooie grote haspel mag je die zeker meenemen! Heb je er 2...ook meenemen :)^

Adres:
Carlsonstraat 25 te Kampen, linker ingang

tijden:
10:00 - 16:30 uur

Maximaal 23 deelnemers, dus vol=vol.

Inspiratie nodig? Hoe was het de vorige keer? Zie https://forum.Carclean.com/cc_postst14674/Over-de-IJssel-II--zondag-18-november-2012.aspx

Aanmeldingen & betalingen

1. D-J [betaald]
2. Eddy [betaald]
3. Duckmole [betaald]
4. Bjard[betaald]
5. DennisD[betaald]
6. Carl einser[betaald]
7. LB[betaald]
8. BC911 [betaald]
9. Eelco [betaald]
10. Viatin[betaald]
11. Hollander84[betaald]
12. sjoerdnijhuis[betaald]
13. JustyPerfect[betaald]
14. DMSLex[betaald]
15. Tierrie[betaald]
16. Scenicrijder[betaald]
17. Bart0ving[betaald]
18. Juffer1[betaald]
19. SkyBuMp en Dibbuz[betaald]
20. MennoA[betaald]
21. Smenno![betaald]
22. Koepeetje[betaald]
23. Niels[betaald]



Bijgewerkt: 4 november
 
Het lijkt me leuk om hier bij te zijn. ben nu al een tijdje bezig met detailen, heb het een tijdje te druk gehad om hier echt actief bezig te zijn maar vandaag komt er weer een pakketje binnen en dus kunnen we weer aan de slag.:grinning:

vandaar dus even een vraagje, ik kan wel redelijk uit de voeten met mijn spulletjes maar het lijkt me vooral leuk om met andere mensen mee te kijken / ideeën op te doen en tips te horen. ook heb ik het nog niet aan gedurfd om mijn DAP op mn auto te zetten.
ik weet dat het geen workshop dag is maar kan ik als beginnend detailer ook terecht ?:weetniet

zo ja dan wil ik mij bij dezen aanmelden
 
Bjard, ik denk dat je dan prima op je plek bent. Vorig jaar waren Duckmole en Eddy ook voor het eerste.
Die hebben een leerzame en leuke dag gehad...maar wie niet?
Joh, je leert altijd van elkaar. En waar beter dan op een plek met gelijkgestemden!
Als ik vorig jaar zag hoe bv. Juffer mooie demo's gaf aan belangstellenden...gaat helemaal goedkomen!
 
1. D-J
2. Eddy
3. Duckmole
4. Bjard
5. ...


(graag zelf aanvullen!)
 
Ook aanwezig (met Wilma) echter onbekend of dit met of zonder auto binnen gaat worden.
 
Nog even onder voorbehoud, eerst nog even het thuisfront overtuigen ;)

1. D-J
2. Eddy
3. Duckmole
4. Bjard
5. DennisD (voorbehoud)
 
Top initiatief :cool: . En yep, ik ga er weer voor. Je mag mij verwachten, kan niemand nog aanhalen dat het te ver rijden is ;) .
 
Ja hoor, ik ben ook weer van de partij!
Het is een stukkie rijden, maar ik heb het er graag voor over.

1. D-J
2. Eddy
3. Duckmole
4. Bjard
5. DennisD (voorbehoud)
6. Carl einser
7. ....
 
Ben er bij!

1. D-J
2. Eddy
3. Duckmole
4. Bjard
5. DennisD (voorbehoud)
6. Carl einser
7. LB
 
BC911;342545 zei:
Top initiatief :cool: . En yep, ik ga er weer voor. Je mag mij verwachten, kan niemand nog aanhalen dat het te ver rijden is ;) .

@BC911 ik heb je er bij gezet. Goed zo?

1. D-J
2. Eddy
3. Duckmole
4. Bjard
5. DennisD (voorbehoud)
6. Carl einser
7. LB
8. BC911
 
Jazeker!:)^
Eigen auto of niet geen idee, maar ben zeker van de partij!

1. D-J
2. Eddy
3. Duckmole
4. Bjard
5. DennisD (voorbehoud)
6. Carl einser
7. LB
8. BC911
9. Eelco
 
In ons geval omdat de Astra dan al winterklaar is en ik de bedrijfswagen een week later moet inruilen voor een nieuwe.
Vorig jaar alleen onze kofferbak gedaan en verder wat forum leden kunnen helpen en dat beviel prima.

We nemen wel de spullen mee maar vermoedelijk laten we de auto dus buiten staan.
Mochten er mensen hulp nodig hebben dan hoor ik dat graag.
 
Ik maak graag van je aanbod gebruik Juffer :-"
als je tijdens de dag nog denkt van hé ik heb tijd over dan zou ik het leuk vinden als je mij even op weg zou kunnen helpen, of wat tips en trucs geven :ja