• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Over de IJssel III (zondag 24 november 2013)

Zo. Ik ben bijna thuis. Ik zit op mn eten te wachten. Het was een gezellige dag, ondanks dat ik het druk had toch nog even met wat mensen staan praten.
Mijn auto glimt wel weer en daar doe je het voor.

Foto's volgen nog
 
Leuke dag, ik was gelukkig mooi op tijd dus hoefde niet heel lang te wachten, zit nu heerlijk met de voetjes omhoog op de bank (eergister en gister ook al gedetaild na een volle werkweek) heerlijk even bij te komen.
Weinig tijd gehad voor foto's, alleen een paar van mijn eigen auto gemaakt, die post ik later nog even.

Al met al een geslaagde dag, gaan we in het voorjaar weer DJ?:)^
 
Zo inmiddels ook weer thuis en buikje weer lekker rond gegeten.

Ten eerste DJ nogmaals bedankt voor het wederom regelen van het gebeuren, top :)^


Ik was vanochtend de eerste en had de bedoeling om de auto lekker buiten te wasssen (had water mee) om zo direct door te kunnen met het polijsten.
De eigenaar was er alleen ook al en kon dus hierdoor al om 9.00 mijn auto binnen wassen.
Deze snapt trouwens ook echt niet waarom wij dit doen maar vind het wel leuk om te zien :)

Verder weer een top dag gehad, en leuk met wat mensen staan te praten ondanks dat ik aardig door gewerkt heb.

Hier wat sfeer foto's.
IMG_0973.jpg


IMG_0980.jpg


IMG_0981.jpg


IMG_0983.jpg


IMG_0984.jpg


IMG_0986.jpg


IMG_0995.jpg


Reflectie shot
IMG_0989.jpg




Mijn auto na afronding

IMG_0992.jpg


IMG_0999.jpg


IMG_1000.JPG
 
Ben ook weer thuis en heel veel geleerd ga van de week de auto verder behandelen heb nu de motorkap en de kofferdeksel gedaan.
Bij deze wil ik Arjen en Wilma heel erg bedanken voor de goede adviezen en voor het op weg helpen met de Dap moet nog veel oefenen.

Groetjes Henk.
 
Bedankt voor de aanwezigheid allemaal. Jammer Sjoerd en Justy, dat jullie niet konden komen.
Arjan en Wilma: bedankt voor jullie ondersteuning!
 
Graag gedaan DJ:)^
We vinden het leuk om te doen
en hebben een lekker ontspannen dag gehad
Volgens jaar weer:grinning:
 
Hier ook weer thuis, lekker stukje wild gegeten (met dank aan de vrouw des huizes) en de spullen uitgeladen.

D-J, ik heb je mislopen bij het doorgaan. Dacht dat je buiten was, maar daar stond nog enkel je wagen. Bij deze mijn dank voor het weer organiseren van de dag. Ik vind het steeds leuk om in dergelijk goede omstandigheden een dagje aan de wagen te kunnen werken :)^ !

Wat actie-foto's:
Kampen1_zpsa3f063d7.png


Kampen2_zpsfe1c9e62.png


Kampen3_zpsd6631232.png


En ja, mijn wagen kan er ook weer even tegen. Klaar voor de winter.
Kampen4_zps9bd3406f.png


Voor herhaling vatbaar!

Groeten, Bert
 
Als eerste natuurlijk DJ, bedankt voor de organisatie. De locatie was top

Ik was net rond 10 uur aanwezig, dus ik stond helaas achteraan, kort daarna kon ik de auto wassen VOOR de krasstraat :D
Gelukkig was ik zo klaar, gezien de IronX lucht die er rond de wasboxen hing:-&
Lekker alles met de DAP en Monello behandeld, daarna PB white Diamond erop gevolgd door een laagje PB EXP en afgetopt met Natty's blue.
Heerlijk ruiken die PB producten toch

Hierbij een aantal foto's

Voor de krasstraat
20131124_101534.jpg


Sfeer foto's

20131124_105814.jpg

_DSC3011.jpg

_DSC3010.jpg

_DSC3009.jpg

_DSC3008.jpg


Mijn Focus

_DSC3013.jpg

_DSC3012.jpg
 
zo, hier ook weer thuis.
alles opgeruimd en in de was zitten.

heb een mooie dag gehad!

bedankt DJ voor het organiseren, en Arjan en Wilma bedankt voor alle hulp / uitleg / en het lenen van de spullen:)^

al met al een geslaagde dag met een goed resultaat, helaas geen tijd gehad om foto's te maken
 
Ik zit nu even de foto's te kijken. Dat is geslaagde bijeenkomst geweest zo te zien. Helaas had ik én geen tijd, én geen zin om zo ver te rijden om te detailen, maar zie dat er heel wat mensen zelfs verder hebben gereden voor de bijeenkomst. (ik zie o.a. beide Dennissen van CC, maar ook een Belgisch kenteken en mensen uit de regio 010, dus allemaal minsten een klein stukje verder gereden dan ik zou moeten.
 
Allereerst DJ bedankt voor de organisatie! Wat een fijne plek om de auto te kunnen detailen :)^

Helaas was het weer niet zodanig dat ik met de Maserati geweest ben, maar de Panda was me niet minder dankbaar.
Af en toe wat lopen kletsen, maar toch vooral lekker doorwerken, want ik merk hoeveel tijd er in gaat zitten.
Gelukkig wel een hoop goede tips gehad zodat ik binnenkort de DAP ga aanschaffen en ermee aan de slag durf.
Resultaat:
IMG_20131124_155331_zpsf1ba6e58.jpg
 
Net zoals vorig jaar prima geregeld door DJ, super!

Misschien een verbeterpuntje voor volgend jaar: kom met een redelijk schone auto en was alleen het carrosserie.
Ik zag mensen die uitgebreid hun velgen aan het reinigen waren terwijl er nog een hele rij auto's stonden te wachten om te wassen.
Er zijn maar drie wasboxen en je velgen kan je later altijd nog wassen.

Het belangrijkste is dat je droog en binnen je auto kan polijsten/beschermen.
Velgen kunnen makkelijk later.
Ook als je wagen redelijk schoon is kan je sneller wassen. Met een vieze auto en voorwassen met sprays duurt het wassen allemaal te lang.
 
D-J, weer super geregeld.

Auto gaat goed beschermd (Collonite 845) de winter in.
De beading was vanmorgen fantastisch, was alleen nog te donker om foto's te maken.

Arjan nog ontzettend bedankt voor de uitleg en het gebruik van je DAP.
Ik ken de kap niet terug.:heart_eyes:

Nu de rest van de auto nog.

Eerst maar eens een DAP etc aanschaffen.

Duckmole
 
Top geregeld weer inderdaad! De openingstijden mogen van mij wel iets langer, van 10 tot 16.00 (uitloop naar 16.30). Iets eerder beginnen vind ik een goed plan voor volgend jaar.

Het was leuk om weer wat nieuwe gezichten te ontmoeten en om de vele enthousiaste forum members bij elkaar te zien.
 
@Dibbuz: helemaal mee eens, al ben ik één van de schuldigen wat betreft het wassen van de velgen. Dat ga ik iig volgend jaar anders doen. Door minder tijd te besteden aan het wassen, houd ik meer tijd over voor de andere werkzaamheden en het zorgt voor een betere doorstroom van de waxboxen.