• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paaltje geraakt

Jestar

Banned
Disaster of Bling
13 jan 2016
233
40
31
Klant heeft een paaltje geraakt en vraagt zich af of ik er iets mee kan.

Ik kan het allicht proberen, heeft er iemand tips?
image.jpeg
 
Zo op het eerste gezicht zou ik denken: 'overspuiten', maar ik heb al best wat gevallen gezien waar het best netjes is geworden.
Afspreken dat je eerst wat probeert; geen garanties.
Als het te slecht is, kun je alsnog naar de spuiter.

[edit]
Hoe zit dat trouwens met die dorpel? Dat lijkt me niet normaal.
 
Had ie die paal bij zich?
Kijk deels zul je schade blijven zien maar met polijsten clean je ook geluid het vuil uit de krassen en alleen daarom zullen de krassen al minder zichtbaar zijn.
Proberen kan altijd.
 
+1 voor soepergrover.

Proberen zonder garantie te geven.
Die onderdorpel is niet zo verbogen van een paaltje 'raken'
Ik zou ook even goed kijken of alles nog wel recht is.
 
Economisch total loss..? Dan zal de betreffende auto geen ruk meer waard zijn, want dit soort schade mag dan wel wat kosten als je het helemaal strak laat maken, maar nooit zoveel dat het de dagwaarde overschrijdt... :S

De dorpel van mijn BMW is ook flink ingedeukt over een stuk van zo'n 50 cm, maar gelukkig niet téveel zodat de constructie niet meer OK is. (Vorige eigenaresse reed over zo'n wit, schuin blok in een bocht... :p )
 
Jaartje geleden had ik schade gemaakt met vaders zijn auto.

image.jpeg

Nadat ik het even behandeld had was het weer toonbaar
image.jpeg


Links zat nog wel lakschade maar het was al veel beter. Hij werd uiteindelijk ook nog gespoten.

Vraag me trouwens niet hoe ik schade heb gereden terwijl er parkeersensoren opzitten :weary_face:
 
Een tijdje geleden dit nog aangepakt:
full.jpg


Beetje vaag plaatje, maar dit was het resultaat:
full.jpg


Helaas waren er plekjes op de randen door de lak heen.
full.jpg


full.jpg


Deze worden nog aangepakt met een lakstift. Je ziet er inmiddels eigenlijk bijna niets meer van.
 
  • Leuk
Reactions: Tommy86 en Jestar