• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pads voor aanbrengen wax.

Die laatste optie van Patrick is inderdaad fijn als je machinaal bezig gaat! Is dat 4 inch/ 90mm backingplate? Of nog kleiner?

+1 voor de mensen die snel kramp hebben en daarom de ovale zwarte Easy Detailing pad gebruiken. Heb je ook veel meer grip op en dus minder kans op vallen op de grond (ja gebeurt mij wel eens).
 
Ik heb hier de zwarte easy detailing hand pad, disco duo, Supernatural finger mitt, pads van autoglym HD wax en disco rosso liggen.

Voor de HD wax gebruik ik de bijbehorende vochtige pads, voor collinite 845 de disco duo pads, dodo juice panel potjes en andere kleine potjes de finger mitt en voor de grote potten de disco rosso.

De puck van scholl staat op m'n verlanglijstje, maar zag ook onlangs een soortgelijke 'puck' in een filmpje, weet niet meer of die van Mitchell and King was of van Auto Finesse, maar deze had een smeeroppervlak met een reliëf en leek erg fijn. Dus nog steeds op zoek naar de ideale allround applicator!

Voor nu zou ik zeggen de disco rosso.