• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Paintcleaner?

erwinjah

Detailing rookie
13 mrt 2010
33
0
Eve een vraag ik wil mijn auto ff opfrissen voor ik op vakatnie vertrek, kan ik bijvoorbeeld meg paint cleaner, of pb prof polish gebruiken als paintcleaner of heeft dit geen nut en maar direkt met finale doen? is meg paint cleaner of pb prof polish voor de dap of met de hand aan te brengen. ik wil eigenlijk gewoon lak terug zuiver maken, glaze en verse wax erop zetten. dus heb een beetje info nodig GREETZ dus concreet
welke paint cleaner meg of pb en met de hand of met de dap finale ? is een van die 2 paintcleaners te gebruiken op de dap? oh ja is het weer dat pb een chemische polish is zonder schuurkorrels? mvg Erwin
 
FF opfrissen met DAP en PBW Prof Polish moet zeker lukken. Lijkt mij ideale combi voor zoiets. Mag overigens ook met de hand als je dat wilt.
Daarna kun je de stappen uitvoeren zoals je al voorstelde.
Succes en vooral fijne vakantie gewenst voor straks,
Aficior