• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pakkie: Peugeot 205 GTi

bijna niet te geloven...300.000Km en 22 jaar "oud". Prachtig werk! Hoe heb je de steenslag aangepakt?
 
Prachtige Peu alleen die zogenaamd sportieve beugeltjes op de motorkap moeten er snel af. Doodzonde. Verder een prachtig resultaat op een prachtige Peu nogmaals. Morgen mijn eigen 2008 klaarmaken voor het voorjaar.
 
Dank voor de complimenten :)
Het is een circuitauto hè voiturefrancaise? Daar zit dus niks voor de show op en ook niet de zogenaamd sportieve beugeltjes :). Er ligt een 1.9 16V-blok onder de kap en om dat passend te krijgen moet de radiateur een stuk naar voren waardoor je de normale motorkapvergrendeling niet meer kunt plaatsen. Je ontkomt er dus niet aan om dergelijke bonnetpins te monteren. Als ik die weg laat gaat de motorkap er vandoor en da's niet meer mooi te maken met wat detailwerk :)
Ik ben het wel met je eens dat verdiepte exemplaren mooier zijn dan deze opliggende exemplaren.

De 205 GTI heeft overigens het veld moeten ruimen voor onderstaande Renault Clio.

actie2.jpg