• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Party tent ter bescherming

Titu

Detailing addict
1 mrt 2016
82
50
Hapert
Beste,

Ik ben een beetje aan het voorbereiden voor de zomer tijden.

Aangezien ik een zwarte auto heb en deze graag onder handen wil gaan nemen. Zit ik namelijk met het volgende, ik heb geen plek om hem binnen te zetten.

Is het dan slim/aan te raden om zo'n easy up party tent aan te schaffen zodat de auto niet in direct zonlicht staat?

3df831315c425f7ebd4d2354092d33ec.jpg


Of hebben jullie nog andere suggesties
 

Bijlagen

  • fbe68e6a78434a53d29c881d5069190c.jpg
    fbe68e6a78434a53d29c881d5069190c.jpg
    25,5 KB · Weergaven: 172
Kan prima.
Wel liefst een met onderaan de poten de mogelijkheid van een haring of een riem om een zware tegel
Anders kan je hem alleen met windstil weer gebruiken
 
Nadeel van zo'n easy up is dat ze maar 3x3 zijn. Ik heb zo'n ding gebruik om droog te kunnen sleutelen tijdens een motorwissel. Daarvoor was het prima, maar er steekt altijd een deel van de auto onder de tent uit. Om te detailen dus niet echt ideal...
IMG_0702_zpsxuqzyvko.jpg
 
Easy-Up is in meerdere maten verkrijgbaar. Althans, toen ik nog voor een evenementenbedrijf werkte hadden wij ze in de typische 3x3m maat, maar ook groter. Ik meen te herinneren dat dit iets kleiner was als 2 kleine tenten naast elkaar.

De 3x3m kon je, met wat handigheid, alleen opzetten. De grotere variant misschien ook wel, maar dan loop je héél veel heen-en-weer om de poten naar buiten te trekken/omhoog duwen/ etc.

Ik dacht dat Easy-Up tenten behoorlijk aan de prijs konden zijn.


Greetz
 
Ik gebruik een tent van 6m x 3m, vind dit ideaal werken !
Het is wel een professionele tent dus de kostprijs was wat hoger maar is echt fantastisch !
 
Ik was van plan om de 3x6m EZup tent aan te schaffen. Bij mij in de buurt ligt Houten en daar schijnt hun hoofdkantoor te zitten. Ik hoopte stiekem dat daar een showroom bij zit zodat ik er effe langs kan om wat te koekeloeren. Er zit namelijk nogal wat prijsverschil op het internet, tussen verschillende aanbieders die dezelfde teksten én foto's gebruiken.

Misschien weet @Jansen of hier een showroom ofso bij zit...? :p
 
Zou zoiets echt wel mogen van den burgemeester? Onze, straat is maar ongeveer 5meter breed.
En nog iets als ik zo'n tent mocht zetten dan denken ze dat ik een straatfeest ga geven vind dat we samen een grote stal moeten kopen ofwel huren.
Zou toch bangelijk zijn hè, mn beste Detaillisten of overdrijf ik een beetje?

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
 
Ik heb parkeervakken voor de deur en normale buren, dus als ik een dagje zo'n tent over 2 vakken zet, is het geen probleem. Ook heb ik achter mijn huis nog vakken die amper gebruikt worden. Dus in min geval is het te doen. :p

Zou grappig zijn als jij een tent ergens plaatst waar hij niemand in de weg staat, dat er Blauw langskomt om te zeggen dat je weg moet met je tent.. :p



Greetz
 
Dat is ongeveer naast de wasbox waar ik nog wel eens kom. Ik zal binnenkort even langsfietsen om te kijken of ze een showroom hebben.
 
  • Leuk
Reactions: Sugr_81