• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Patrick kleine collectie

Patrick

Detailing guru
12 mei 2008
1.298
110
Hier 2 foto's van mij kleine collectie alleen de 2 in 1 leer spul van Meguiars staat er niet op.

2hzmn9c.jpg

1qkh82.jpg
 
Lekkere collectie!
Daar kan je aardig mee uit de voeten.

Hoe bevalt jou de Valma tyrespray. Ik vind hem best goed!

Joost
 
Ja precies. Ik vind de tiregel van Meguiar's zowieso beter.
Maar af en toe even die Valma spray tussendoor gebruiken is altijd wel fijn.

Joost
 
Das al een heel behoorlijke verzameling. Let even op met je doeken zo open en bloot, je kan ze beter in een box oid bewaren zodat er geen vuil op kan komen.

Gr. Bas
 
Prima collectie Patrick!

En Valma en Turtlewax mogen hier gewoon genoemd worden hoor. Tuurlijk is het niet de top, maar als je naar de nieuwe Excalibur en de Nano lijnen kijkt dan is er weinig mis mee. Alle waar is naar zijn geld natuurlijk!
 
Nette collectie hoor, ik zou ook inderdaad de doeken in een box bewaren, Kwantum heeft hele mooie boxen met een deksel waar ook nog 2 vakken zitten, ideaal voor je pads!
 
Het is metalen kast dus helemaak dicht maar zal eens kijken naar leuke box. Valma heeft zeker geen slechte dingen voor dat geld maar heb nu Meguiars en das iets beter maar ook duurder. Idd alle waarde naar zijn geld. Heb ook nog wat spullen van autogylm zou die binnenkort ook eens op de foto er bij zetten.