• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PBW Natural Look in sprayfles?

Redhouse

Detailing chief
8 feb 2022
379
98
43
Hendrik-Ido-Ambacht
Ik vind PBW natural look erg dun en daardoor lastig uit 500ml fles te doseren op mf pad.

Heeft iemand ervaring met natural look in sprayfles (van bijv monello)?
Of levert dit verstopte sprayer op? (Misschien te voorkomen door na gebruik door te spuiten?)

Hoor graag ervaringen hiermee :)
 
Je kan NL look ook wat verdunnen en ik heb daar goede resultaten mee in de zin dat je het dan wat egaler kan opbrengen.
bijkomstigheid is dat je em dan kan “spayen“ idd.
 
  • Leuk
Reactions: Redhouse
Ik heb Natural Look al jaren in een Monello-sprayfles. (Had vrijwel alles in Monello-flessen) Nog nooit verstopt geraakt of andere fratsen.

Enige rare wat ik heb meegemaakt; De auto rondlopen met je sprayfles Spray&Wipe. En dan ineens realiseren dat het Natural Look is.

Ik spray het product niet, maar wilde gewoon alles in dezelfde flessen, haha! Althans, ik spray het niet op het materiaal, maar op een padje zoals de Disco Nero/Rosso en ga het dan aanbrengen.
 
  • Leuk
Reactions: bros en Redhouse