• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peluche Verde niet te bestellen?

Steff

Detailing chief
8 jul 2012
87
75
NL
Ik zie dat de Monello Peluche Verde doeken niet meer zijn te bestellen. Komt er een (nog) beter model of komt deze doek te vervallen? ... Hebben jullie een goed alternatief, of kan ik er even op wachten?

PS: Zet ik dit topic nu onder pads en doeken of Algemene Carclean.com zaken/vragen?
 
Hey Steff. :D

De Peluche's zullen tijdelijk niet op voorraad zijn, lijkt mij. Een alternatief is inderdaad de Peluche Bianco en deze is simpelweg iets groter en wit van kleur.


Greetz
 
Ah zo simpel, gewoon van groen naar wit. Ik gebruik de groene eigenlijk altijd voor uitwrijven van de wax. Dat moeten dan de witte worden :D
 
Andere optie is Piccolo Nero (dat is juist een iets kleinere doek en zwart van kleur). Het is maar net of je liever met een kleine of een grote doek werkt.
 
Het is allemaal al zo vaak besproken op dit forum: Welke doek?
Ik zocht niet echt een alternatief, enkel als de groene niet meer leverbaar zijn. Morgen een telefoontje naar Carclean voor de status.

Als we dan toch bezig zijn, de Basics of Blind Extra-soft Buffing Cloth kan er ook mee door.