• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

poetsbeurt onder de lampen....

Tiporon

Detailing addict
15 mrt 2009
684
68
62
Kom ik vanmiddag bij de oorarts voor onderzoek naar mijn oorsuizingen en stel ik vast dat er niets aan te doen is:(
Enige wat ik moet doen is mij bezig houden en afleiding zoeken:-"
Stap ik thuis terug uit en merk ik condensatiesporen in mijn achterlichtblokken:confused:
Wat doen we dan.
lichtblokken verwijderen en droogblazen....
Dan maar ineens het onderliggend koetswerk een beurt geven zeker.
De vervuiling heb ik met S&W opgelost en verwijderd en vervolgens de klei er op los gelaten.
Afgewerkt heb ik EX Sealant with Carnauba van PB
Ziet er weer terug proper uit en ...ik was weer even afgeleid :-"
foto's voor rechts
rechterzijdeondervoor2.jpg

rechterzijdeondervoor.jpg

foto's voor links
linkerzijdelampvoor.jpg

linkerzijdelampvoor.jpg

de klei....
lampenkleibeurt.jpg

foto's na
rechterzijdena1.jpg

rechterzijdena2.jpg

linkerzijdena.jpg

Stelt niks voor maar ik bent weer even bezig geweest en ....tevreden
 
Vooral die eerste foto lijkt vrij dramatisch (ook doordat ie wat donkerder is denk ik).
Beetje jammer dat je je mooie resultaat weer afdekt met een licht-unit ;)
 
oei tinitus, ben je naar een concert geweest?
Als het niet moest weggaan, dan heb ik een troost...na een tijdje wen je eraan en merk je het nog amper.

Weeral een stuk properder die focus! Blijkbaar is het systeem van lichtblok ongeveer hetzelfde dan m'n corsa.
 
Bartjebart zei:
Vooral die eerste foto lijkt vrij dramatisch (ook doordat ie wat donkerder is denk ik).
Beetje jammer dat je je mooie resultaat weer afdekt met een licht-unit ;)
Het lijkt inderdaad dramatisch maar het is gewoon vuil dat zich stilaan ophoopt en alleen maar te verwijderen is door demontage van de lampunit.
Maar doordat ik er nu toch iets meer "produkt" op gezet heb zal het misschien langer proper blijven.
 
Hoi Fucusio,


Tinitus....lastig tot heel vervelend. Er valt eigenlijk niets aan te doen. Ik heb het zelf ook :( de hele dag klinkt er in mijn linkeroor het nagalmen van een triangel (dat is zo'n driehoekig gebogen stuk staal waar je met een ijzeren stokje op slaat) een hele hoge toon. Ik probeer er maar niet teveel op te letten maar soms wordt je er horendol van. Vroeger toen ik dat nog niet had hoorde ik als ik naar bed ging direkt dat er een mug in de slaapkamer zat.........tegenwoordig zit die mug de hele dag in mijn oor, oftewel door die triangel hoor ik de muggen niet meer. Zo'n idee ongeveer. Dus fucusio troost je met de gedachte dat je niet de enige bent. Alhoewel je daar niet direct iets aan hebt natuurlijk.

Maar je hebt wel een lastige plek bij de achterklep die je normaal noooit doet een knappe beurt gegeven. Inderdaad lijden dit soort klusjes wel even je gedachten af. Zo heb ik op zondag (niet de laatste maar daarvoor) nmet dat prachtige weer de auto een grote beurt gegeven. De hela dag buiten, af en toe een peukie, wax in wax out, beetje Dappen. Ik merk er dan inderdaad niets van je bent dan gewoon even lekker bezig.

Dus goede oplossing voor een lastig probleem en tevens een glanzende auto rijker.........Bekijk het zo: als je geen tinitus had gehad dan was die auto op die plaats wellicht nooit aangepakt.


Sterkte GdV
 
GdV,
bedankt voor de steun:ja
Maar vroeg of laat had ik toch die plaatsjes onder handen genomen.
Je moest eens weten waar ik overal zit met mijn poetsspullen:-"