• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polijstbaan en DAP

Marcel1973

Detailing guru
Tester of Bling
9 mei 2016
3.409
193
50
Nuland
Toppers,

Een of andere pipo heeft mijn auto onderhanden genomen, voordat wij hem kochten... Dat is niet erg, gebeurt vaker natuurlijk, maar...

Op een van de deuren zit (zoals het lijkt) een polijstbaan. Ik krijg het helaas niet zichtbaar op de foto.
Als je schuin achter de auto staat, lijkt het net alsof er een vouw onderin de bijrijdersdeur zit. Deze loopt schuin omhoog. Je ziet (gelukkig) maar een vouw, maar wel over de hele breedte van de deur...

Ik vermoed, dat iemand met een rotary een krasje heeft weggehaald en alleen dat gedeelte ff gedaan heeft.

Mijn vraag is:
1) zou dit serieuze impact op lakdikte hebben?
2) krijg ik dit met de DAP900 eruit, of moet ik ff bij iemand langs gaan met een Rotar??

Kom maar door, ik ben benieuwd, want ik heb geen idee. Dank alvast voor de tips!
 
Lijkt me goed haalbaar met een Dap.
Er zijner een hoop die voor de zware taken een rotary gebruiken en finishen met een Dap, juist om de rotary banen weg te halen.
Er zijn er niet veel die met een rotary goed kunnen finishen, dat zie je hier wel eens langs komen maar niet vaak.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Sterker zonder lakdiktemeting zou ik er zeker niet met een rotary overheen gaan: je weet niet hoeveel lak er al is weggehaald. Overigens het is zeker dat de rotary al niet (bijna) door de blanke lak is gegaan?
 
Sterker zonder lakdiktemeting zou ik er zeker niet met een rotary overheen gaan: je weet niet hoeveel lak er al is weggehaald. Overigens het is zeker dat de rotary al niet (bijna) door de blanke lak is gegaan?

Dat zal toch niet, met het verwijderen van mogelijk een krasje?? Auto is van 2012 en heeft altijd een wasstraat gezien. Denk dat iemand ff voor het oog bezig is gewijst en ff snel "een baantje" getrokken heeft.

Dan zou het helemaal lekker worden :(


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk