• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polijsten cabrio auto

rallimart

Detailing addict
6 aug 2012
455
50
57
In het voorjaar een full detail van een witte Mercedes 350 SL Nu mijn vraag. Bij het polijsten van een cabrio, plaken jullie dan de kap af? En mochten er polijst resten op komen, zijn deze makkelijk te verwijderen. Ben wel van plan de kap ook te reinigen en een nieuw beschermend middeltje aan te brengen.
 
Ik plak de randen af met de bekende blauwe tape. Daarop kun je dan van dat schilderstape plakken waar plastic aan zit. Plastic uitrollen over de kap en eventueel nog wat extra doeken er overheen leggen.
 
  • Leuk
Reactions: BC911
Ik haal altijd een plastic grondzijltje bij de lokale kampeer winkel. (€2)

De randen van het zijl gelijk houden met de rubbers en in 1x af tapen. Scheelt een hoop afplaktape
 
Met die vershoudfolie heb ik al ruzie, als ik een schaaltje of iets dergelijks moet afdekken. ;)