• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polishing Power

Aanvullend op de PAW900 komt er dan ook een passende lijn pads in het assortiment?
Zijn daar ook al plannen voor?
 
Ric325i;352154 zei:
Aanvullend op de PAW900 komt er dan ook een passende lijn pads in het assortiment?
Zijn daar ook al plannen voor?

Om even voor mijn beurt te praten, op een ander forum heb ik die vraag ook gesteld omdat mijn Bigfoot korte metten maakt met de meeste non-Rupes pads, het lag volgens Tim wel in de planning om iets met de pads te gaan doen.
 
Is er nog nieuws over de PAW900? Nieuwe ontwikkelingen? Heeft de PAW900 t.o.v. de DAP900 meer correctiekracht?
 
Zojuist via Facebook van een detailer in België een nieuwsbrief ontvangen waar men een introductie demo heeft van de PAW900. Is er al nieuws in ons eigen land?
 
België gaat onze conceptmachine lenen. De PAW900 zal pas vanaf midden mei beschikbaar zijn. Dat geldt ook voor België. De PAW900 zal inderdaad meer correctiekracht hebben en finisht gek genoeg op kritische lakken ook wat beter.
 
Is een PAW900 net zo veilig te gebruiken als een dap? Of gaat dat meer richting een Rotary? Verstuurd vanaf mijn LG-P760 met Tapatalk
 
Meer power dus meer risico, maar omdat het een excenter blijft zie ik niet de risico's van ee rotary. Een rotary veroorzaakt behoorlijk wat warmte. Een excenter veroorzaakt minder warmte.
 
Dat klopt!

Nog wat foto's van de nieuwe dozen en de tas:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Daar is de eerste foto van de PAW900:
 

Bijlagen

  • conv_484.JPG
    conv_484.JPG
    192,7 KB · Weergaven: 143