• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys World Bold N Bright Gel of dressing?

j.lipsch

Detailing addict
31 dec 2010
297
65
56
Aangezien ik volgende maand een nieuwe bestelling ga doen.
Welke van de twee de pb dressing welke ik nu gebruik en zeer tevreden over ben aangezien hij al lekker ingetrokken is.:)^
Maar nu zie ik dat er ook een pb gel is, is deze beter en/of wat is het verschil?
 
Ik heb alleen ervaring met Bold 'N Bright. Als je de banden eerst goed schoonmaakt, werkt dat prima bij mij. Geeft ook een mooie matte finish (niet overdreven glanzend).
 
Geen ervaring met deze gel, ik gebruik de Wolfgang Black Diamond Tire Gel en ben daar zeer tevreden over.
 
Aangezien ik zeer tevreden ben over de pb dressing wil ik het op de pb houden.
Ik vroeg me alleen af wat is het verschil tussen de gel uitvoering en de dressing uitvoering.
 
Lijkt mij dat de gel wat langer houdt dan de dressing. Ik gebruik ook de Wolfgang en sporadisch de Pb BnB (de dressing dus) op auto's van anderen. Vergeleken met de PB lijkt de Wolfgang meer op een gel. In het begin heb ik de PB gebruikt op mijn auto, maar het effect blijft langer met de 'gelly' Wolfgang