• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Porsche 996 Carrera 4S (FOTO'S TERUg ZICHTBAAR)

Brikke

Detailing addict
7 okt 2009
61
52
Porsche van men Pa volgend jaar maar is een volledige beurt geven.
Een porsche 911 is altijd zijn jongensdroom geweest en sinds 2 jaar heeft hij zijn droom dan toch maar waargemaakt,midlifecrisis waarschijnlijk:D
De porsche Is eigelijk wel in supergoede staat maar is gewoon leuk om te doen :D

Enkele foto's:

DSC00080.jpg


DSC00081.jpg


DSC00082.jpg


DSC00053.jpg


Zomervelgen (bandenmaat 325 8-o )

DSC00013.jpg


DSC00014.jpg


DSC00012.jpg


Foto met de zomerbanden (advertentiefoto) moet nog is goede fotootjes trekken

49165407-porsche-996-4s-02-carbon-19-tuning.jpg


49165407_3-porsche-996-4s-02-carbon-19-tuning.jpg


49165407_2-porsche-996-4s-02-carbon-19-tuning.jpg


49165407_1-porsche-996-4s-02-carbon-19-tuning.jpg


Interieur (weinig foto's :schaam )

DSC00048.jpg


DSC00047.jpg
 
De wintervelgen zijn eigenlijk meer mijn smaak, haha.
Ben niet zo'n Porsche-fan. Maar dit is toch wel een serieus ruige bak:cool:
 
Bartjebart zei:
De wintervelgen zijn eigenlijk meer mijn smaak, haha.
Ben niet zo'n Porsche-fan. Maar dit is toch wel een serieus ruige bak:cool:


Ik vind de wintervelgen zelf ook mooier,origineel is altijd mooier vind ik ;)
 
Prachtige wagen, en erg mooie velgen. Vind de Turbo velgen het mooist. Heb zelf Cup 1 velgen. Jammer van de niet originele radio/navigatie.
 
Paulus de Boskabouter zei:
Prachtige wagen, en erg mooie velgen. Vind de Turbo velgen het mooist. Heb zelf Cup 1 velgen. Jammer van de niet originele radio/navigatie.


Hey Paulus,je hebt zeker gelijk hoor wat betreft de navigatie,vind dit ook niet echt mooi staan en men pa gebruikt het zelfs bijna nooit,hij hoort liever het geluid van de motor :)
 
Het geluid van de 6 cilinder boxer is heerlijk :heart_eyes: Prachtig metalig rouw geluid! En bij hogere toeren het prachtige diepe boxer geluid!

Ik luister NOOIT naar de radio in de RS. Ik geniet van de geluiden die de motor maakt... Het lage zware geroffel bij lage toeren, het geluid van de opspoelende turbo + het afblaasgeluid. En bij flink gassen krijg je gewoon een oorgasme van het gehuil!
 
gaat over een Showoff van een Porsche , niet een rs, even bij de les blijven dames :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mja,
en dan een paar woorden die niet mogen gebruikt worden hier,o:) maar iets als tering, mag toch?
wat een wagen....
echt van veel mensen een droom.

en gewoon STRIJK @mk-us