• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Probleem met mijn polijstmachine

jellevanrees

Detailing rookie
28 jul 2014
4
0
Hallo ik ben nieuw op dit forum maar ik had een vraag over mijn polijstmachine wan, ik gebruik de machine (dap 900 v3) nu voor de 2 e keer en ik zou de machine aandrukken maar er gebeurt niks alleen als ik de machine op de kop houdt werkt hij.
Ik hoop dat iemand hier een oplossing weet te vinden want hier baal ik erg van.
groeten Jelle van Rees.
 
jelle, Dus je machine doet niks nadat je de knop indrukt. Heb je al een ander stopcontact geprobeert? Sommige haspels hebben een beveiliging dmv een knopje in t midden. Heb je al geprobeert de knop in te drukken en de stroomtoevoer kabel te bewegen?
 
Jelle je kan ook via een mail aan Carclean laten weten wat er aan de hand is. Zij nemen dan zelf weer contact met op als het goed is. Neem van mij aan dat zij het hoe dan oplossen. Ik heb dat zelf met een DAP900 type 2 ondervonden. Succes ermee.
 
Ja ik heb al andere stopcontacten geprobeert en de kabel op verschillende manieren bewogen maar er verandert niets het apparaat werkte prima vlak voor dat hij gebreken vertoonde.
 
Ik stuur je morgen ochtend een adres waar je de Dap naartoe kunt sturen dan kijken we hem na. Komt goed!
 
Even een mailtje naar carclean sturen zodat je het ergens geregisteerd hebt staan. En hun op de hoogte zijn.
 
Het probleem is al opgelost het was dus wel de stroomtoevoer kabel en de machine werkt weer naar behoren.
Bedankt voor de tips!!