• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Probleempje met DAP900

sammax

Detailing rookie
20 mei 2011
181
0
Heb sinds 2 weken een DAP900 en nou heb ik af en toe als ik wil gaan polijsten een probleem met de dap.
Soms als ik wil beginnen en ik wil em aanzetten doet ie niks.
Lijkt wel of de stekker niet goed contact maakt. Het rare is alleen dat dit niet altijd gebeurd als ik wil beginnen maar ook wel eens als ik de dap even neerleg om wat te gaan pakken ofzo.
Het ligt niet aan het stopcontact wat ik gebruik want ik heb ook al andere stopcontacten geprobeerd.
En het kan natuurlijk ook nog aan deknop liggen denk ik.
Hebben meer mensen hier wel eens iets van gemerkt?
Ik ga aankomende week wel eens contactopnemen met CC.
 
Zeer waarschijnlijk de koolstof borsteltjes, er zitten reserve bij. Vervang die eens en kijk of het probleem weg is.
 
Het is maar een optie hoor die Dibbuz aangeeft, als dit het niet is worden de problemen door CC opgelost.
 
Het ligt duidelijk niet aan de koolborsteltje. Heb ze net vervangen en ik heb nog hetzelfde probleem.
Kwam er net wel achter dat als ik het snoer in de stekker duw ie het wel doet:cool:
Daar zit dus het probleem. Dinsdag maar even richti g carclean denk ik. Bedankt voor het meedenken in ieder geval:)^
 
Klinkt als een draadbreuk. Simpel op te lossen door een andere stekker er aan te zetten maar mooier is natuurlijk het complete snoer inclusief aangegoten stekker vervangen.
 
kom net terug van CC HQ.
opgelost zit volgens mij een nieuw snoer aan.
en gelijk nog wat spulletjes meegenomen natuurlijk :-"
 
Die mannen (en vrouw) van CC zijn ook niet gek. Verkopen iets wat niet helemaal 100% werkt zodat mensen terugkomen op de zaak. Sja, en als je daar eenmaal bent ... ;)

(grapje uiteraard)