• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Producten niet in voorraad

Dank voor het advies MeganeRS.
Ik wil m voor het interieur gebruiken en zoals alles als je een rare tik hebt moet deze hetzelfde zijn als de andere die ik al heb :p
Kan ik weinig aan doen, zal wel raar gevallen zijn vroeger
 
Dank voor het advies MeganeRS.
Ik wil m voor het interieur gebruiken en zoals alles als je een rare tik hebt moet deze hetzelfde zijn als de andere die ik al heb :p
Kan ik weinig aan doen, zal wel raar gevallen zijn vroeger

Ah ok, ik had niet gelezen dat het voor je interieur was, geeft niet hoor dat je raar bent gevallen, ik heb hetzelfde, ze zijn denk ik met mij ook niet voorzichtig geweest ;)
 
Inmiddels twee keer gedaan, maar blijft vervelend.
Zal van de week nog eens doen. Het is net of ze uitvallen, omdat de lijm loslaat of zo


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Hee @Tim , zijn er maar zo weinig Faro binnen gekomen, ik zie inmiddels nog maar 7 weer in de shop, volgens mij zijn ze net een week geleden binnengekomen? Ok ok je zou kunnen zeggen bestel hem dan gewoon maar ik kan wegens financien niet bestellen voor eind augustus. Komen er wel weer nieuwe?
Sorry, ik maak je gek over dat lampje:innocent:
 
Er zijn een aantal producten van Gyeon niet op voorraad, zoals de Silk Dryer 50x55. Enig idee wanneer deze weer in voorraad komen? Kon niet terugvinden of deze vraag al eerder beantwoord was. Bvd!
 
Voelt kwaliteitsvol aan en ziet er ook zo uit.
Nog niet gebruikt, misschien morgen, als 't niet te warm is.
 
Rupes Ibrid Nano besteld. Gisteravond waren er nog twee, net toen ik betaald had waren ze uitverkocht... :sob::sob::sob:

Nog geen levertijd gekregen...

Edit: wordt vandaag verstuurd!
 
Laatst bewerkt: