• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Project in & out

Ja Sven hij is echt dik ana het worden.
Morgen na het werk even met de BMW en de Scorpio bij een "bevriende" spuiter langs voor een prijsopgaaf, ben erg benieuwd.
Ken hem nog uit de tijd dat ik bij die Mercedes man werkte en hij veel autos voor ons spoot, die kwamen terug met een laag glas eroverheen, man wat een vakwerk.
Hij zal wel iets duurder zijn dan spreekwoordelijke harry maar ik wil wanneer ik het geld uit ga geven ook maar 1x en dan meteen goed , je weet wat mijn plannen zijn met de lak en dan heb ik in deze man meer vertouwen.

Die instalatie klinkt echt erg goed ja ben er heel erg blij mee.

Was vanavond even ana het toeren en toen heb ik haar maar even op het dashboard geklopt, elke keer weer genieten.
 
Zo, dat moet een behoorlijke klus geweest zijn! en met een super resultaat zeg! :)^

Ook leuk die veranderingen die je allemaal heb toegepast!
 
Zo, net terug van het bezoekje aan de spuiter.

Zeer intressante getallen te horen gekregen, nu alleen nog even de tijd vinden om hem klaar te maken voor hem maar dat zal geen probleem zijn:grinning:

Voor de freaks, het gaat om mijn voor en achter bumper en linker en rechter achterpaneel, recht heeft flink in elkaar gezeten maar dat had ik al getrokken en strak gezet , en rechts heeft wat roestschade.

De bumpers , voor heeft erg veel steenslag en blanke lak schade en achter was er een kwart verdwenen , ook dat had ik al verholpen maar moet dus nog kleur op.

Leef er al helemaal naar toe:party: