• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PTMania clinic 8 oktober

cruiser

Detailing rookie
23 mrt 2009
607
0
Zaterdag 8 oktober een leuke clinic gevolgd bij carclean met de PT cruiser club PTMania.
Het was een erg leuke en leerzame dag

DSC_0805.jpg


DSC_0810.jpg


Na een bakje werd er een slachtoffer gezocht en gevonden en naar binnen gereden

DSC_0808.jpg


Wat waar is en ook leuk is om te horen was de opmerking van een van de carclean crew leden dat er geen enkele PT hetzelfde was. Ze zijn allemaal anders!!!

DSC_0815.jpg


Aandachtig werden de verrichtingen en de resultaten gevolgd en bekeken

DSC_0819.jpg


Ook de mothers glaze deed zijn werk erg goed

DSC_0821.jpg


En het aanwezige chroom werd ook door de crew (Dennis) behandeld

DSC_0823.jpg


Na het handmatige deel werd ook wat aandacht besteed aan het werken met de DAP en ook de eigenaar werd vakkundig bijgestaan

DSC_0830.jpg


En er werd flink geoefend op de test panelen

DSC_0838.jpg


Ik vond het een erg gezellige dag, team carclean heel erg bedankt!!!
 
Misschien een domme vraag, maar die auto onder het bordje 31, waarom heeft die blauwe nummerplaten??
Het lijkt me een nieuwere nummer/letter combinatie?

En ze zijn inderdaad allemaal verschillend :ja

Joost, ook hier een helpend handje toegestoken?? :grinning:
 
Reny zei:
Misschien een domme vraag, maar die auto onder het bordje 31, waarom heeft die blauwe nummerplaten??
Het lijkt me een nieuwere nummer/letter combinatie?

En ze zijn inderdaad allemaal verschillend :ja

Joost, ook hier een helpend handje toegestoken?? :grinning:
wass omdat hij ' oldskool stijl heeft. Zit alleen geen gaik goedkeuring op die platen en is dus niet toegestaan ;)
 
Het was een leuke en leergierige groep.
Vanuit PTMania waren er ook badges geregeld voor deze clinic en er was zelfs gezorgd voor taart. Goed geregeld.

Reny zei:
Joost, ook hier een helpend handje toegestoken?? :grinning:
Ik woon tegenwoordig in de ruimte naast het Carclean.com magazijn en bij clinics word ik losgelaten. :-b
 
Erg aparte PT Cruiser van Black Cruiser! Leuke site van hem, erg veel aan de wagen veranderd.

Weer een mooie verzorgde clinic/meeting! Iedereen weer wat geleerd van de meesters.
 
errug leuke reacties! waarvoor bedankt!!!

het is met de PT cruiser zo dat je hem leuk vind of niet en wij zijn er gek van:ja
 
Een erg leuke dag en een gezellige club mensen. Het was wel leuk om te zien dat ook elke auto anders was, het model kan mij niet echt bekoren maar het heeft wel meer mogelijkheden tot personalisering van je auto ten opzichte van een BMW. Die club is toch wat conservatiever als het om modden gaat. De taart was erg lekker:party:
@Dennis heb je mijn pb nog gehad?