• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ramen schoonmaken -de lastige hoekjes

Ronvolvo

Detailing addict
15 apr 2016
12
60
54
Als ik de binnenkant van de ramen ( voor - en achterraam) schoonmaak dan zit ik altijd enorm te klooien om de onderkant netjes te krijgen. Simpelweg omdat de ramen schuin lopen en ik hangend over dashboard en hoedenplank er eigenlijk niet lekker bij kan. Heeft iemand hiervoor een handige tip?
 
Ik gebruik zelf een Disco Duo pad en kan overal prima bij. Deze pad is vrij dun en kan ik ook in/achter dingen de boel raken.

Ik heb ooit eens bij de Big Bazar van die ramenwissers gehaald. In feite is dit gewoon een scharnierend plaatje van ongeveer 6x10 cm met een MF-hoesje eroverheen. Misschien is dat wat? (Gebruik ze zelf nooit meer :p )



Greetz
 
https://www.Carclean.com/product/Gl...Glass_and_Surface_Cleaner_kit_GMP_7601_100736
Anders bij de Action voor weinig zoiets vergelijkbaars.
 
Ik snap wel wat je bedoelt. Armen te kort om erbij te kunnen.

Heb dat zelf ook, maar het gaat tot op heden best prima. Ik gebruik de Autoglym polish, dan zie je wat je wel/niet hebt gehad en zonder strepen.
 
Sta nu bij de Lidl... toevallig zo'n ding hiero! :)

14760989599281108658747.jpg