• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ramen schoonmaken voor repellent.

JanMarten

Detailing addict
12 jun 2016
170
63
Leeuwarden
Goedemiddag,

Momenteel heb ik de Turtle Wax Clearvue Rain Repellent besteld, maar voordat ik dit erop ga smeren moet ik de ruit even goed reinigeren en misschien licht polijsten (met de hand). Kunnen jullie me adviseren welke glas polisher ik moet gebruiken?

Volgens mij heb ik nu de Valet Pro Glass Cleaner al in het bezit, maar ik weet niet wat de toegevoegde waarde van een polisher is?

1) Ik zou mijn auto wassen met shampoo van DDJ Born to be Mild.0
2) Daarna mijn ramen kleien
3) Ontvetten
4) Clearvue aanbrengen.

Is dit het juiste stappenplan?
 
Ik heb zelf Scholl en Monello staan. Ik zou dan S30 of Finale op een Witte pad doen.

Er zijn ook glas polijstmiddelen + pads, maar je kan het ook met bovenstaande even doen.


Greetz
 
Ik heb zelf Scholl en Monello staan. Ik zou dan S30 of Finale op een Witte pad doen.

Er zijn ook glas polijstmiddelen + pads, maar je kan het ook met bovenstaande even doen.


Greetz
Oke bedankt, ik zal eens even kijken maar is dit ook met de hand te doen of zou je daar niet aan beginnen?
 
Ik denk dat dit heel veel vragen beantwoord. Veel plezier met detailing!
https://forum.Carclean.com/threads/turtle-wax-clearvue-rain-kleer.16348/