• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ramen

@Jansen - Waarom vind je dit fijn dan? Gewoon om vul weg te halen? Dit kan dan ok gewoon met een vochtige doek of detailer?

En hoe bevalt de Nanolex-versie? Zit wat rond te kijken naar een goed product i.p.v. Clearvue.



Greetz
 
Ik heb het vermoeden dat de View een coating is (SiO2) en dat deze zoals andere coatings meer bestand is tegen chemicaliën. De pH-tolerantie zal wat beter zijn, denk ik dan.
Bij de Gyeon dagen werd door Jeremy verteld dat View geen SiO2 product is (wat ik vantevoren eigenlijk wel dacht).
Ik heb nog een setje liggen, maar eens een keer gebruiken.
 
@Quantoxx Omdat er soms toch nog wat vlekjes (van vliegjes) zijn overgebleven die ik heb gemist bij het wassen, of wat strepen of overspray van Spray&Wipe. Ik denk dat je die ook op een andere manier weg kan halen, maar niet zo makkelijk en zo goed als met een ruitenreiniger. En hoe schoner de ramen zijn, hoe beter de coating werkt.

Die van Nanolex vind ik echt heel fijn. Op de zijruiten houdt die het nu al bijna 2 jaar vol. De voor- en achterruit heb ik na een jaar nog een keer behandeld.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Spray & Wipe of andere detail sprays laten altijd iets achter. Dit kan ervoor zorgen dat de coating niet helemaal zijn werk kan doen. Een goede ruitenreiniger is volledig oplosbaar en laat niks achter behalve een ultra schone coating