• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review Autogeek Detailerbag

Let op! De Wolfgang versie (dus zwart met geel) is uitverkocht en heeft leveringsproblemen bij de leverancier. We verwachten deze pas weer met een paar weken binnen. De rode, Autogeek, uitvoering is nog ruim voorradig!
 
Heeft iemand een idee of de FLEX 3403 VRG en de FLEX 3401 VRG in deze detailerbag passen? Ik heb namelijk beide machines en ben op zoek naar een stevige detailerbag om deze regelmatig mee te nemen op verplaatsing! Desnoods schaf ik mij 2 van deze detailerbags aan.
Alvast bedankt voor de hulp!
 
Volgens mij pas het wat de tas is 40 cm lang even de machine opmeten, wel denk ik dat je 2 tassen nodig hebt.
 
Die tassen lijken wel heel erg op een tas die ik heb voor mijn service gereedschap (echt heel fijn):

Clipboard01.jpg


Let op prijs is wel ex BTW
 
Oke jongens, hartelijk dank voor de reacties! Bij mijn volgende bestelling zit minstens één van deze detailbags!!!
De groeten
Koen
 
Heb ondertussen mijn 2 detailerbags ontvangen.
Mijn 2 FLEX toestellen passen er prima in.

Ben zeer zeer tevreden van deze tassen. Zowat alles kan in deze tassen voor een volledige detail, buiten de padwasher natuurlijk :-b