Review : Chemical Guys : Crystal Wet Glaze

Discussie in 'Reviews en Tests' gestart door B.K., 30 mei 2008.

1. B.K.

B.K. Detailing rookie

Leuk bevonden:
    0
    Na de Citrus Wash & Gloss (zie ander topic) kwam de glaze om even terug te glanzen.
    Tja ,instructies vertelden me "Rub until dry" dus hebben we dat ook maar gedaan..
    Geen geknoei ,wel glans ,dat is wat ik kan zeggen.
    Echt opvullen doet ie volgens mij niet echt ,ik weet dat ik hier en daar een paar swirls heb die er nog niet 100 % uit zijn en deze zag ik nog steeds :weetniet zelfs na 2 of 3 keer erover gaan...
    Vind het moeilijk om te zeggen aangezien ik nooit eerder met een glaze heb gewerkt..
    Maar toch ,zijn geld waard omwille van de lekkere reflecties die ik ervan kreeg!

Pads heb ik verschillende geprobeerd ,waarby de LC White er het beste mee uitkwam.

Z25Medium.jpg

2. Tim

Tim Master of Bling
    Medewerker

Leuk bevonden:
    714
    Heb je de glazes van Poorboy's al geprobeerd (Black Hole en White Diamond) die vulde bij mij wel erg mooi!

3. Snitser

Snitser Detailing rookie

Leuk bevonden:
    1
    Tim heeft mijn moterkap behandeld met oa de Black Hole icm een zwarte LC pad.
    Resultaat gegarandeerd!8d

4. B.K.

B.K. Detailing rookie

Leuk bevonden:
    0
    Geen Black Hole nog White Diamond..
    Komen er aan ,^^
    Even wachten anders krijg ik problemen met iemand die denkt dat ik teveel uitgeef..
    :klap
    Ik had deze ook gekocht omdat ik dacht dat ie wat zou vullen ,maar ik zie het niet echt.

Wat doe je bij de black hole ,volledig uitwerken of inwerken en even laten curen..en uitpoetsen zoals een wax..?
    Want bij de Crystal wet stond "Rub Until Dry"

5. Tim

Tim Master of Bling
    Medewerker

Leuk bevonden:
    714
    Black Hole met een zwarte pad aanbrengen, laten curen zoals een wax en uitpoetsen maar!

Ciao,

Tim

6. SkyBuMp

SkyBuMp Detailing chief
    Tester of Bling

Leuk bevonden:
    7
    Black Hole is eigenlijk een filler met een gloss, Lime Prime doet echt glossen en verwijderd lichte swirls.

7. Tim

Tim Master of Bling
    Medewerker

Leuk bevonden:
    714
    Dat klopt, Black Hole is ook een milde cleaner, maar verwijdert geen swirls (verbergt ze wel).

8. B.K.

B.K. Detailing rookie

Leuk bevonden:
    0
    Zoals Tim zij wou ik "Fillers" hebben ,nu heb ik crystal wet niet laten curen...
    Dus zal ik dit volgende keer dan wel proberen ,mss met beter succes om lichte swirls te verbergen.
    Glanzen deed het in ieder geval wel goed :party: