• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Menzerna Final Finish Polish

stimpy68

Detailing guru
5 mei 2008
4.480
115
55
100_0696.jpg


Ik had de eer vandaag de Menzerna Final Finish Polish te kunnen gebruiken. Ik was echt verbaasd over deze polish! 8-())
Iedereen weet dat een uni zwarte lak echt een pain in the ass is om strak te krijgen, je ziet er echt alles op.
Zo ook bij de laatste detailklus, wat ik ook deed, de hologrammen (die reeds in de lak aanwezig waren) gingen niet echt weg.
Of ze gingen weg en er kwamen nieuwe lichtere voor terug. Diverse merken gebruikt en diverse combinaties pads, maar niets wat eigenlijk in een keer
alles weg kreeg. Uiteindelijk maar een de Menzerna Final Finish Polish en een zwarte finishing pad op een rotary gebruikt, een zachte pad dus, zonder cutting.
Mijn mond viel eigenlijk open van verbazing! In een keer de lak strak zonder hologrammen! :)^

Normaal is het altijd nodig om met een excenter na te behandelen om de hologramman te verwijderen. Dat is bij de Menzerna Final Finish Polish
niet nodig. Tenminste niet op de lak waarop ik het nu gebruikte, (VAG lak, die om hun hardheid bekend staan). De betreffende auto is helemaal met de rotary gedaan
en had geen hologrammen meer.

Echt een toppertje!

De Menzerna Final Finish Polish en nog 2 andere Menzerna producten zullen binnenkort in de webshop staan.