• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Poorboy's World - Leather Stuff

www.Carclean.com/product/Carclean.com/Interieur_borstel_Paardenhaar__85-590_101232.aspx
lekker zachte borstel
 
Kijk uit naar je bevindingen. Momenteel breng ik het product aan met een even coat pad maar sta altijd open voor betere werkwijzen.
 
Is de Leatherstuff ook goed te gebruiken op bijv. bankstellen en ledere schoenen? :party: ?

Of is het dan beter om een ander product aan te schaffen?
 
Bankstellen kan je proberen. Er zijn er wel meer hier die Detail producten ook in huis gebruiken.
Voor schoenen hou ik het persoonlijk liever bij schoenpoets
 
Lederen bankstel wordt hier ook onder handen genomen met leather stuff, schoenen niet...;eigenlijk nog niet geprobeerd ;)
 
Oke dat is mooi :)

Wij hebben namelijk niet zo super veel leer om te behandelen, maar als lederen banken etc ook kunnen dan is het de moeite om aan te schaffen snappie ;) En als ik de bank er maar niet mee verkoot haha :)^
 
Hoe vaak met je je lederen stoelen behandelen met leather stuff ?
auto wordt dagelijks gebruikt.
Kun je tussen de leather stuff beurten iets anders gebruiken, auto wordt iedere week schoon gemaakt, neem aan dat leather stuff niet elke week hoef te gebruiken.:weetniet
 
De autostoelen doe ik elke maand eens, al was het maar om die heerlijke ledergeur in de wagen te behouden. Bankstel thuis twee keer per jaar.
 
Interieur van mijn MK1 cabrio doe ik eens in de 3 maanden
als het flesje leeg is wil ik toch eens de leather stuff proberen




Foto-8YEP7UWO-D.jpg
 
Ik heb een vraagje. Reinigt de Leather Stuff ook goed?
Ik heb nog geen product voor leder, maar aangezien ik binnenkort enkele wagens moet doen met lederen interieur vind ik het de investering waard (al word ik er niet voor betaald :p). Nu, de wagen die ik onder handen moet nemen (licht grijs interieur denk ik) is enkele jaren oud (cabrio, dus misschien iets vuiler door dikwijls open te rijden?) en ik denk niet dat het leder ooit proper gemaakt is of gevoed.

Raden jullie aan om eerst de zetels te reinigen (APC) en dan pas Leather Stuff te gebruiken? Of is APC enkel nodig in geval van zware vervuiling? Ik heb geen ervaring met een lederen interieur, daarom dat ik niet zo happig ben om er met APC op te gaan en zou ik liefst van al 1 product gebruiken dat (goed) reinigt en voedt. Er zijn geen lelijke vlekken o.i.d. die verwijderd dienen te worden, enkel een grondige opfrisbeurt.
 
Ik doe zelf altijd wel eerst APC (1:20) of Fabric Clean (1:20) omdat de reinigende kracht daarvan echt groter is. Daarna met een pad leather stuff aanbrengen en weer afnemen. Eventueel herhalen. Dan met de hand leather stuff inwrijven en een nachtje laten staan en eventueel afnemen of gewoon helemaal niet afnemen! Zo heb ik de schmutzige leren stoeltjes van mijn ouders ook als nieuw gekregen.