• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Poorboys World Natural Look Dressing, mooi op meer dan leder alleen

can confirm that!

niet op een doek, maar ff een zachte foampad en nawrijven met MF.

daarna: glimlach op de mond :party:
 
remonrace zei:
Heb ook een flesje in de bestelling staan met 2 carclean pads erbij, ben benieuwd!

daar ga je geen spijt van krijgen. Zoals ik al eerder zei: ik vind het uitstekend werken op die manier, veel beter dan met een doek.
 
Goed spul!
Heb het net binnen en even aangebracht op het dash van de Avensis, het brengt zijn kleur mooi terug en levert een goede matte glans!
 
Ook ik ben er vandaag even mee bezig geweest, maar het heef mij nog niet overtuigt. Heb eerst APC op de deurbak gespoten, afgenomen en daarna de NL aangebracht. Het spul is hartstikke dun, dus de pad zoog het gewoon op. En dat terwijl ik de pad eerst iets had beneveld met Last Touch !!!!!! Had het idee dat er bijna niks op de deuren kwam..... Valt me mooi tegen dus...........

Groet, Peter
 
ik vind ook een zeer vreemde ervaring met het spul! Ik heb er juist super ervaring mee en poetst geweldig makkelijk :cool:
 
washandjes gebruik je maar om de billen te cleanen na een heftig toiletbezoek....:-&

Een pro gebruikt de Poorboys detailmitt (binnenkort een positieve review van mij) PB MITT, clickerdeclick
 
Dibbuz zei:
Ik zeg, gebruik nou een washandje!!! ;)

Heb al een aantal weken een busje Natural Look in men kast staan, maar ik kom er maar niet toe het te gebruiken. (Sinds ik het heb, heb ik het interieur enkel nog maar eens gestofzuigd).
Maar dus, welk soort stof is dan het beste om Natural Look aan te brengen? Absorbeert een washandje niet veel product?
 
Ik gebruik steeds een sprayer op het flesje..Spuit het op een doek en wrijven maar.
Dat werkt voor mij het beste ,mijn eerste ervaringen waren ook niet goed ,maar met bovenstaande methode loopt het vlotjes.
 
tinus zei:
washandjes gebruik je maar om de billen te cleanen na een heftig toiletbezoek....:-&

Een pro gebruikt de Poorboys detailmitt (binnenkort een positieve review van mij) PB MITT, clickerdeclick

Of een Mister Pink Mitt:

101131.jpg


https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Mister_Pink_Interior_Detailing_Mitt_DJMP1PC_101131
 
mijn ervaring is dat microvezel de natural look weer een beetje uit het kunstof trekt. Daar is microvezel natuurlijk voor bedoelt, die neemt produkt juist op. Een washandje werkt bij mij veel beter katoen is daar een betere vezel voor vind ik.
 
Ik ben bezig met een cadeautje voor m'n schoonvader. Die heeft een full options Yaris met lederen interieur en twijfel tussen de NL en de LS. Ik kon zo 1-2-3 het niet vinden, maar wat is het voordeel van de Leather Stuff tov de Natural Look bij een lederen interieur?
 
Leather stuff voedt het leer echt Natural look een heel stuk minder. Natural look is genoeg als je bv alleen deurpanelen van leer zou hebben of lederen accenten. Met een lederen interieur is Leather Stuff zeer aam te bevelen!