• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Poorboy's World - Trim Restorer

Ik gebruik deze 30x30cm badstof doekjes (spuugdoekjes gepikt van mijn zoontje).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Doen jullie wat druppels op een pad of MF doek of gebruiken jullie de Trim Restorer met spuitkop om zo te sprayen op een pad of MF doek ?
 
Ik gebruik voor het aanbrengen een foampadje van Meguiars (van de NXT), kun je ook makkelijk vouwen en zodoende kom je overal goed bij.
 
Gisteren het interieur gedaan met het washandje, werkt perfect en alles werd mooi donkerder van kleur. Enkel het stuur zou ik volgende keer best niet meer doen, voelt nogal glad aan tijdens het rijden nu :confused:
 
@Stofke: nooit pedalen en stuur behandelen met dit soort middelen! Word autorijden wel erg spannend van. En voor je interieur kun je beter Natural Look van PB gebruiken. Trim Restorer is vrij vettig en laat een mat glanzend resultaat achter. NL is echt perfect, haalt de kleur mooi op en laat een mooie matte finish achter.
 
maar maakt wel vlekken als er water op komt heb ik toch al her en der gelezen :(